دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :64
بازدید روز گذشته :53
بازدید این هفته :190
بازدید این ماه :273
مجموع آمار بازدید ها :797017
بازدید روز گذشته :53
بازدید این هفته :190
بازدید این ماه :273
مجموع آمار بازدید ها :797017
عنوان محصول: چشم انداز 2020: آینده مربوط به مدیریت کیفیت نرم افزار و تأثیر آن روی مقبولیت کاربر جهانی
توضیحات مختصر:
این مقاله، در مورد ارزیابیهای آتی مربوط به مدیریت کیفیت نرم افزار (SQM)، آزمون و رویکردهای مربوط به مقبولیت کاربر جهانی مطالعاتی انجام میدهد که تحولات در رویههای مدیریت کیفیت تکنولوژی و نرم افزار ارائه میکند که در اصل شامل تکنولوژیهای جدید بوده و انطباق رویکردهای جدید توسعه نرم افزاری در چرخه ز...
|
چشم انداز 2020: آینده مربوط به مدیریت کیفیت نرم افزار و تأثیر آن روی مقبولیت کاربر جهانی |
قیمت : 33000 تومان
تخفیف: 3000 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 26700 تومان
358 بازدید
کد مقاله: TTC-
3747
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
This paper explores the future evolution of software quality management (SQM), testing, and global user acceptance approaches keeping in mind the evolution in software and technology quality management in general, including new technologies and the increasing adoption of new software development life cycle methodologies such as Agile and Scaled Agile. These evolutions are forcing quality organizations to change the way they approach software quality processes, including increased outsourcing of development, and the need to update traditional testing and user acceptance testing approaches which lag behind with manual and invasive techniques. User acceptance as we know it today must evolve. This discussion about evolution should deemphasize the role of the end user in “testing” and emphasize the end user’s role in acceptance, adoption, and ability to influence the quality and usability of software much further upstream in the development life cycle. User acceptance teams should increase their role in user experience, the development of usability standards, non-invasive automation techniques gathering usage data, etc. All of these mechanisms should increase the ability of the end user to influence product quality and enhance the user experience and acceptance. Perceptions of end user’s participation in user acceptance events need to be transformed away from just another cycle of software testing. User acceptance should not be about testing, but about validating that the end user needs and expectations have been met. All testing and other quality processes should be completed and defects corrected before the end user is engaged in the process of “accepting” the deliverable. Thus, this effort will explore the future of SQM and its impacts on global user acceptance. We will discuss how organizations involve users throughout the development life cycle to facilitate adoption, user experience, and usability of new technologies. This discussion will be embedded in the use of futuristic new technologies and development methodologies. To explore these notions, this study gathers input from technology visionaries about best practices approaches for facilitating SQM and user acceptance throughout the development life cycle.
چکیده
این مقاله، در مورد ارزیابیهای آتی مربوط به مدیریت کیفیت نرم افزار (SQM)، آزمون و رویکردهای مربوط به مقبولیت کاربر جهانی مطالعاتی انجام میدهد که تحولات در رویههای مدیریت کیفیت تکنولوژی و نرم افزار ارائه میکند که در اصل شامل تکنولوژیهای جدید بوده و انطباق رویکردهای جدید توسعه نرم افزاری در چرخه زندگی مانند چابک و چابک مقیاس پذیر شده را فراهم میکند. این تحولات موجب ایجاد فشارهایی برای سازمانها شده است تا پردازشهای مربوط به کیفیت نرم افزاری شامل افزایش برون سپاری برای توسعه و نیاز به بروز رسانی آزمونهای سنتی و رویکردهای آزمون مورد تأیید کاربران را که در راستای تکنیکهای دستی و تهاجمی است، تغییر دهند. مقبولیت کاربر تا جایی که ما میدانیم، امروزه باید در تمامی سطوح در نظر گرفته شود. این بحث در مورد تحولات باید نقش مربوط به کاربر انتهایی را در آزمایش ارائه کرده و روی مقبولیت نقش کاربر تاکید و همچنین توانایی تأثیر روی کیفیت و کاربرد پذیری نرم افزار روی چرخه عمر توسعه را فراهم میکند. تیمهای مربوط به مقبولیت کاربر، باید قوانین خود را بر اساس تجربههای کاربر بهبود دهند و همچنین استانداردهای مربوط به کاربردپذیری، رویکردهای خودکارسازی غیر تهاجمی و سایر مؤلفههای مربوطه را بهبود دهند. تمامی این مکانیزم ها، باید توانایی کاربر نهایی برای تأثیر روی کیفیت محصول را افزایش داده و تجربه و مقبولیت کاربر را بهبود دهد. تصورات در زمینه تصورات کاربر نهایی در رویدادهای مربوط به مقبولیت کاربر، نیاز به تبدیل به یک چرخه دیگر از آزمون نرم افزار دارد. مقبولیت کاربر نباید در مورد آزمون باشد، ولی در مورد ارزیابی، نیازهای مربوط به کاربر نهایی و تصورات او باید ارضا شوند. تمامی رویههای آزمایشی و سایر مؤلفههای کیفیتی باید کامل شده و قبل از این که کاربر نهایی درگیر پردازشهای تأیید آن شود، قابل دریافت باشد. از این رو، این تلاش موجب کاوشهایی در آینده SQM و تاثیرات آن روی مقبولیت جهانی کاربر میشود. ما در مورد این که چگونه سازمانها کاربران را در چرخههای عمر توسعه برای انطباق تسهیلات، تجربههای کاربران و کاربرد پذیری تکنولوژیهای جدید مورد شمول قرار میدهند، بحث میکنیم. این بحث در رویههای کاربردی مربوط به آینده تکنولوژیهای جدید و تکنولوژیهای توسعه قرار میگیرد. برای کاوش در مورد این مفاهیم، این مقاله ورودیهایی را از متفکرین تکنولوژی در مورد بهترین تصورات برای بهبود SQM و عملکرد مقبولیت کاربر در چرخه عمر توسعه، جمع آوری میکند.
تعداد صفحات انگلیسی:13
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:14
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.