آیا دانشجویان بسیار باهوش و بسیار موفق می توانند از آموزش در یادگیری خودمحوری در متن کلاس عادی بهره مند شوند؟ (چکیده و مقدمه)
 

هاست

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :207
بازدید روز گذشته :198
بازدید این هفته :405
بازدید این ماه :1383
مجموع آمار بازدید ها :497117

عنوان محصول: آیا دانشجویان بسیار باهوش و بسیار موفق می توانند از آموزش در یادگیری خودمحوری در متن کلاس عادی بهره مند شوند؟ (چکیده و مقدمه)

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته روانشناسی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 شهريور 1397
توضیحات مختصر:

ما بررسی کردیم که آیا دانش آموزان بسیار باهوش و بسیار موفق در آموزش در یادگیری خودمحوری انجام گرفته در کلاس عادی به همان اندازه ی نظیرهایشان با هوش متوسط و پیشرفت درسی متوسط بهره مند می شوند. دانش آموزان کلاس چهارم شرکت کننده در برنامه ی آموزشی یادگیری خودمحوری (SRL, n = 123) با دانش آموزان کلاس...

آیا دانشجویان بسیار باهوش و بسیار موفق می توانند از آموزش در یادگیری خودمحوری در متن کلاس عادی بهره مند شوند؟ (چکیده و مقدمه) آیا دانشجویان بسیار باهوش و بسیار موفق می توانند از آموزش در یادگیری خودمحوری در متن کلاس عادی بهره مند شوند؟ (چکیده و مقدمه)


قیمت قیمت : 4000 تومان
تخفیف تخفیف: 500 تومان
قیمت نهایی قیمت نهایی: 3500 تومان
68 بازدید
کد مقاله: TTC- 3723
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

Can highly intelligent and high-achieving students benefit from training in self-regulated learning in a regular classroom context?
Abstract

We examined if highly intelligent and high-achieving students benefit from training in self-regulated learning conducted in regular classrooms as much as their peers of average intelligence and with average scholastic achievement. Fourth-graders participating in a training program of self-regulated learning (SRL, n = 123) were compared with fourth-graders receiving regular classroom instruction (REG, n = 199) in a pretest, posttest, follow-up design. Students in the SRL group practiced self-regulated learning while working on identifying main ideas in expository texts. The training was effective for highly intelligent and high-achieving students as well as for their peers of average intelligence and with average scholastic achievement. Highly intelligent students benefited in their preference for self-regulated learning only in the long run; for high achievers, we found immediate and long-term effects. Both highly intelligent students and high achievers identified more main ideas correctly in the course of the training. We recommend this program for use by classroom teachers in heterogeneous classrooms.

Keywords: Self-regulated learning, Strategy instruction, Highly intelligent students, High-achieving students, Intervention study

چکیده

ما بررسی کردیم که آیا دانش آموزان بسیار باهوش و بسیار موفق در آموزش در یادگیری خودمحوری انجام گرفته در کلاس عادی به همان اندازه ی نظیرهایشان با هوش متوسط و پیشرفت درسی متوسط بهره مند می شوند. دانش آموزان کلاس چهارم شرکت کننده در برنامه ی آموزشی یادگیری خودمحوری (SRL, n = 123) با دانش آموزان کلاس چهارمی که آموزش کلاسی منظم (REG, n=199) دریافت می کنند در طرح های پیش از آزمون، پس از آزمون و پیگیری مقایسه شدند.

کلمات کلیدی: یادگیری خودمحور، دستورالعمل استراتژی، دانش آموزان باهوش، دانش آموزان بسیار موفق، مطالعه مداخله ای

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:2.5 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:8 صفحه

  • آدرس: تبریز، خیابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.

Scroll to top