انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک: موردمطالعه مشارکت eBay.vn
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :6
بازدید روز گذشته :71
بازدید این هفته :6
بازدید این ماه :248
مجموع آمار بازدید ها :781401

عنوان محصول: انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک: موردمطالعه مشارکت eBay.vn

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: دوشنبه 31 مرداد 1396
انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک: موردمطالعه مشارکت eBay.vn انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک: موردمطالعه مشارکت eBay.vn
توضیحات مختصر: در این موردمطالعه تاریخچه یکی از شرکت‌های الکترونیکی پیشرو در ویتنام را برای معرفی مفاهیم و مدل‌های تجارت الکترونیکی موردبررسی قرار می‌دهیم و در حالت کلی هدف ما کمک به محققین برای آشنایی بافرهنگ، اخلاق و مشکلات قانونی موجود درزمینه انجام تجارت الکترونیکی است. بعد از گذشتن 9 سال و حل سه مشکل بیان‌شده...
انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک: موردمطالعه مشارکت eBay.vn انتخاب استراتژی تجارت الکترونیک: موردمطالعه مشارکت eBay.vn


قیمت قیمت : 40000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 33000 تومان
517 بازدید
کد مقاله: TTC- 3297
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Springer 2016,

Choosing e-commerce strategies: a case study of eBay.vn partnership
Abstract
The case uses the story of one of the leading e-commerce firms in Vietnam to introduce students to concepts and models of e-commerce, and in particular, to help students get familiar with cultural, ethical and legal issues in doing cross-border e-commerce. After solving the top three challenges in doing e-commerce in Vietnam within the past 9 years – enabling a reliable and secured online transaction, building customers trust in buyers and providing an effective shipping service, the CEO needed to consider whether he should expand his proven successful domestic ecosystem extensively or build a completely new one to serve his company s strategic move: doing cross-border e-commerce in Southeast Asia where there exist established players in the highly competitive and technology savvy market. Such a key strategic event occurred in early 2014.
Keywords: cross-border e-commerce; Southeast Asia; strategy; challenges; ecosystem

چکیده
در این موردمطالعه تاریخچه یکی از شرکت‌های الکترونیکی پیشرو در ویتنام را برای معرفی مفاهیم و مدل‌های تجارت الکترونیکی موردبررسی قرار می‌دهیم و در حالت کلی هدف ما کمک به محققین برای آشنایی بافرهنگ، اخلاق و مشکلات قانونی موجود درزمینه انجام تجارت الکترونیکی است. بعد از گذشتن 9 سال و حل سه مشکل بیان‌شده در بالا که در تجارت الکترونیکی ویتنام وجود دارند، ایجاد تراکنش‌های آنلاین مطمئن و امن، ایجاد اعتماد در مشتریان و ارائه یک سرویس حمل‌ونقل مطمئن، CEO نیازمند آن است که اکوسیستم موفق خود را توسعه و بسط داده و یا اینکه به یک استراتژی جدید و نو نقل و مکان نماید زیرا انجام تجارت الکترونیک در جنوب شرقی آسیا که در آن رقابت بسیار بالا بوده و تکنولوژی به‌صورت عمده در آن‌ها استفاده می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است. کلید چنین استراتژی‌ها در سال 2014 زده شد.
کلمات کلیدی: تجارت الکترونیکی بین مرزی، جنوب شرقی آسیا، استراتژی، چالش‌ها، اکوسیستم

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:14 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:30 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.