الگوهای طراحی در آموزش برنامه‌نویسی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :10
بازدید روز گذشته :71
بازدید این هفته :10
بازدید این ماه :252
مجموع آمار بازدید ها :781405

عنوان محصول: الگوهای طراحی در آموزش برنامه‌نویسی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1396
الگوهای طراحی در آموزش برنامه‌نویسی الگوهای طراحی در آموزش برنامه‌نویسی
توضیحات مختصر: آموزش برنامه‌نویسی و الگوریتم سازی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در برابر توسعه پویای صنعت نرم‌افزار پیدا کرده است. فرآیندهای منظم استفاده شده، مدل‌های توسعه و یا زبان‌های برنامه‌نویسی سابق، برای رفع نیازمندهای فعلی کافی و مناسب نیستند. بررسی نتایج در مدارس ابتدایی و متوسطه نشان داده است که آموزش بر...
الگوهای طراحی در آموزش برنامه‌نویسی الگوهای طراحی در آموزش برنامه‌نویسی


قیمت قیمت : 27000 تومان
تخفیف تخفیف: 1500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 22800 تومان
436 بازدید
کد مقاله: TTC- 3480
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier

Design patterns in the teaching of programming
Abstract
Teaching algorithmization and programming has been recently going through big changes trying to react to the dynamic development of software industry. Previously used methodical process, development models, or programming languages do not conform to current requirements. The results of the surveys in primary and secondary schools, we can say that the teaching of programming and algorithms are not sufficiently exploited. The aim of this paper is to present practical experience of the author teaching programming and the possibilities of using design patterns in the teaching of programming. According to the performed analyzes the procedures and methodologies of teaching programming shows that Design Patterns are used only marginally. For these reasons, students learn to improper practices that subsequently applied in practical solutions programs. According to the experiments show that the correct use of the teaching of design patterns can improve student performance in programming
Keywords: Design Patterns, object-first, object-oriented programming, teaching programming

چکیده
آموزش برنامه‌نویسی و الگوریتم سازی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی در برابر توسعه پویای صنعت نرم‌افزار پیدا کرده است. فرآیندهای منظم استفاده شده، مدل‌های توسعه و یا زبان‌های برنامه‌نویسی سابق، برای رفع نیازمندهای فعلی کافی و مناسب نیستند. بررسی نتایج در مدارس ابتدایی و متوسطه نشان داده است که آموزش برنامه‌نویسی و الگوریتم نویسی به‌صورت مناسبی بهره‌برداری نشده‌اند. هدف این مقاله، ارائه تجربیات سودمند در زمینه آموزش برنامه‌نویسی و امکان استفاده از الگوهای طراحی در آموزش برنامه‌نویسی است. بر اساس تجزیه‌وتحلیل انجام شده بر روی روش‌ها و متدلوژی‌های آموزش برنامه‌نویسی، مشخص‌شده است که الگوهای طراحی تنها به‌صورت حاشیه‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل، دانش‌آموزان اقدامات نامناسبی را یاد می‌گیرند و در برنامه‌های عملی خود استفاده می‌کنند. بر اساس آزمایشات، نشان داده شده است که استفاده درست از آموزش الگوهای یادگیری می‌تواند کارایی دانش‌آموزان در برنامه‌نویسی را افزایش دهد.
کلمات کلیدی: الگوهای طراحی، اول –شی، برنامه‌نویسی شی گرا، یادگیری برنامه‌نویسی

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:6 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:10 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.