تغییر منابع خارجی نو آوری: مروری بر پژوهش‌های نو آوری آزاد
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :10
بازدید روز گذشته :71
بازدید این هفته :10
بازدید این ماه :252
مجموع آمار بازدید ها :781405

عنوان محصول: تغییر منابع خارجی نو آوری: مروری بر پژوهش‌های نو آوری آزاد

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 فروردين 1396
تغییر منابع خارجی نو آوری: مروری بر پژوهش‌های نو آوری آزاد تغییر منابع خارجی نو آوری: مروری بر پژوهش‌های نو آوری آزاد
توضیحات مختصر: در این مقاله مروری بر نوآوری‌های استفاده شده در شرکت‌ها انجام می‌شود و بررسی می‌شود که چگونه شرکت‌های تجاری از منابع خارجی برای نوآوری‌های خود استفاده می‌کنند. این بررسی در دو حالت به‌هم‌پیوسته و خارجی مورد توسط انکل و سایر همکارانش موردبررسی قرارگرفته است. در این مقاله یک تجزیه‌وتحلیل برای بررسی ای...
تغییر منابع خارجی نو آوری: مروری بر پژوهش‌های نو آوری آزاد تغییر منابع خارجی نو آوری: مروری بر پژوهش‌های نو آوری آزاد


قیمت قیمت : 35000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 28500 تومان
558 بازدید
کد مقاله: TTC- 3433
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: ACM

Leveraging External Sources of Innovation: A Review of Research on Open Innovation
Abstract
This article reviews research on open innovation that considers how and why firms commercialize external sources of innovations. It examines both the “outside-in” and “coupled” modes of Enkel et al. (2009). From an analysis of prior research on how firms leverage external sources of innovation, it suggests a four-phase model in which a linear process — (1) obtaining, (2) integrating and (3) commercializing external innovations — is combined with (4) interaction between the firm and its collaborators. This model is used to classify papers taken from the top 25 innovation journals identified by Linton and Thongpapan (2004), complemented by highly cited work beyond those journals. A review of 291 open innovationrelated publications from these sources shows that the majority of these articles indeed address elements of this inbound open innovation process model. Specifically, it finds that researchers have front-loaded their examination of the leveraging process, with an emphasis on obtaining innovations from external sources. However, there is a relative dearth of research related to integrating and commercializing these innovations. Research on obtaining innovations includes searching, enabling, filtering, and acquiring — each category with its own specific set of mechanisms and conditions. Integrating innovations has been mostly studied from an absorptive capacity perspective, with less attention given to the impact of competencies and culture (including not-invented-here). Commercializing innovations puts the most emphasis on how external innovations create value rather than how firms capture value from those innovations. Finally, the interaction phase considers both feedback for the linear process and reciprocal innovation processes such as co-creation, network collaboration and community innovation. This review and synthesis suggests several gaps in prior research. One is a tendency to ignore the importance of business models, despite their central role in distinguishing open innovation from earlier research on inter-organizational collaboration in innovation. Another gap is a tendency in open innovation to use “innovation” in a way inconsistent with earlier definitions in innovation management. The article concludes with recommendations for future research that include examining the end-to-end innovation commercialization process, and studying the moderators and limits of leveraging external sources of innovation.
Keywords: open innovation, external innovation, outsourcing, technology acquisition, business models

چکیده
در این مقاله مروری بر نوآوری‌های استفاده شده در شرکت‌ها انجام می‌شود و بررسی می‌شود که چگونه شرکت‌های تجاری از منابع خارجی برای نوآوری‌های خود استفاده می‌کنند. این بررسی در دو حالت به‌هم‌پیوسته و خارجی مورد توسط انکل و سایر همکارانش موردبررسی قرارگرفته است. در این مقاله یک تجزیه‌وتحلیل برای بررسی اینکه چگونه شرکت‌های تجاری از منابع خارجی برای نوآوری‌های خود استفاده می‌کنند، پیشنهاد شده است که یک مدل 4 مرحله‌ای بوده و یک فرآیند خطی اکتسابی یکپارچه است که در آن همکاری بین شرکت‌های تجاری و همکارانشان موردبررسی قرار می‌گیرد. این مدل برای دسته‌بندی 25 نوآوری بیان‌شده در مقالات مجلات معتبر استفاده می‌شود که توسط کار دقیق کارشناسان تکمیل‌شده و در مجلات بسیار چاپ‌شده‌اند. مطالعه و بررسی 291 نشریه مربوط به نوآوری‌ها از مجلات مختلف نشان می‌دهد که بخش بزرگی از این مقالات می‌توانند مدل‌های مختلفی از فرآیندهای نوآوری را موردبررسی قرار دهند. همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهند که بسیاری از محققان تحقیقات خود را با تأکید بر رو استفاده از منابع خارج برای توسعه نوآوری‌ها، انجام داده‌اند. بااین‌حال، یک کمبود نسبی بین مسائل یکپارچه‌سازی و تجاری‌سازی این نوآوری‌ها وجود دارد. تحقیقات بر روی نوآوری‌ها شامل جستجو، فیلترینگ و به دست آوردن اطلاعاتی در هر دسته در مورد وضعیت، روش‌ها و نوآوری‌ها است. یکپارچه‌سازی نوآوری‌ها به‌صورت گسترده‌ای موردبررسی قرارگرفته است اما دران توجهی به تأثیرات شایستگی‌ها و فرهنگ نشده است. تجاری‌سازی نوآوری‌ها توجه بسیار زیادی را به خود جلب نموده است و مهم‌ترین مسئله بررسی‌شده دران چگونگی استفاده از منابع خارجی برای استفاده از ارزش این نوآوری‌ها است. درنهایت فاز تعامل هر دو مسئله بازخورد را برای فرآیندهای خطی و فرآیندهای نوآورانه معکوس که شامل مواردی از قبیل، ایجاد شرکت، شبکه همکاری و نوآوری تجاری‌سازی شده است، را موردبررسی قرار داده است. این مقاله مروری شکافت‌های بسیار زیادی که در این زمینه وجود دارند را موردبررسی قرار داده است. اولین مورد عدم تمایل برای در نظر نگرفتن مدل‌های تجاری است که دارای نقش اصلی در نوآوری‌ها باز است که در مقالات قبلی به این مورداشاره‌ای نشده است. شکاف دیگر تمایل به استفاده از نوآوری‌ها در مسیر متناقض با تعارف اولیه در مدیریت نوآوری‌ها است. این مقاله شامل توصیه‌هایی برای مقالات آینده است که شامل آزمایش و بررسی پایان به پایان فرآیند تجاری‌سازی نوآوری‌ها و مطالعه و بررسی مدیران و محدودیت‌های استفاده از منابع خارجی برای نوآوری‌ها است.
کلمات کلیدی: نوآوری باز، نوآوری خراجی، اکتساب تکنولوژی، برون‌سپاری، مدل‌های تجاری

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:20 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:13 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.