تأثیر تجسم شخصیت برند کلامی بر روی ارزیابی مشتری در تبلیغات: تجسم شخصیت درونی و بیرونی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :5
بازدید روز گذشته :51
بازدید این هفته :5
بازدید این ماه :357
مجموع آمار بازدید ها :799982

عنوان محصول: تأثیر تجسم شخصیت برند کلامی بر روی ارزیابی مشتری در تبلیغات: تجسم شخصیت درونی و بیرونی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: سه شنبه 31 مرداد 1397
تأثیر تجسم شخصیت برند کلامی بر روی ارزیابی مشتری در تبلیغات: تجسم شخصیت درونی و بیرونی تأثیر تجسم شخصیت برند کلامی بر روی ارزیابی مشتری در تبلیغات: تجسم شخصیت درونی و بیرونی
توضیحات مختصر:

علی‌رغم گستردگی تجسم شخصیت برند (BP) در تبلیغات، تحقیقاتی که به‌صورت مستقیم تأثیر آن را مورد آزمایش قرار داده باشند، محدود هستند. این مقاله تأثیر BP کلامی بر روی پاسخ مشتری و مکانیسم‌های اساسی تحت پوشش آن را ارزیابی می‌کند. علاوه بر این، ما وضعیت‌هایی را شناسایی می‌کنیم که BP بر روی آن‌ها تأثیر ...

تأثیر تجسم شخصیت برند کلامی بر روی ارزیابی مشتری در تبلیغات: تجسم شخصیت درونی و بیرونی تأثیر تجسم شخصیت برند کلامی بر روی ارزیابی مشتری در تبلیغات: تجسم شخصیت درونی و بیرونی


قیمت قیمت : 40000 تومان
تخفیف تخفیف: 2000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 34000 تومان
459 بازدید
کد مقاله: TTC- 3712
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2017,

The effect of verbal brand personification on consumer evaluation in advertising: Internal and external personification
Abstract

In spite of the ubiquity of brand personification (BP) in advertising, research that examines it effects directly is limited. This study explores the effect of verbal BP on consumer response and the underlying mechanisms involved. In addition, we identified the conditions under which BP has no effect. Unlike prior research, this study focuses on the two types of verbal BP images: internal (kind) and external (good-looking). Specifically, Study 1 tests the moderating effect of Brand Knowledge (BK) between internal verbal BP and consumers evaluation of brand and the underlying mechanisms (brand intimacy and psychological discomfort). Study 2 validates the effect—in particular, that of the need-for-cognition on the attitude toward a BP advertisement—of external verbal BP on the evaluation of advertisements and the underlying mechanisms (perceived novelty and cognitive resistance). This research could provide marketers developing headline copies and slogans for BP advertisements with useful guidelines through a better understanding of the boundary conditions and mechanisms determining the impact of BP.

Keywords: Brand personification, Internal/external personification, Brand knowledge, Need-for-cognition

چکیده

علی‌رغم گستردگی تجسم شخصیت برند (BP) در تبلیغات، تحقیقاتی که به‌صورت مستقیم تأثیر آن را مورد آزمایش قرار داده باشند، محدود هستند. این مقاله تأثیر BP کلامی بر روی پاسخ مشتری و مکانیسم‌های اساسی تحت پوشش آن را ارزیابی می‌کند. علاوه بر این، ما وضعیت‌هایی را شناسایی می‌کنیم که BP بر روی آن‌ها تأثیر نمی‌گذارد. برخلاف تحقیقات قبلی، تمرکز این مقاله بر روی دو نوع مختلف BP های کلامی است: درونی (کیفیت)، بیرونی (زیبایی- زیبا به نظر رسیدن). در این مقاله، مطالعه 1، به‌صورت ویژه‌ای تأثیر متعادل‌کننده دانش برند (BK) بین BP کلامی درونی و ارزیابی مشتری از برند و همچنین مکانیسم‌های اصلی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد (صمیمیت نام تجاری و ناراحتی روانی). مطالعه 2، تأثیر نیاز به شناخت نگرش نسبت به یک تبلیغات BP –(BP کلامی خارجی) در ارزیابی تبلیغات و مکانیسم‌های اصلی آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد (نوآوری درک شده و مقاومت شناختی). این مقاله می‌تواند به بازاریابان جهت تهیه تیرهای سر صفحه و شعارهای تبلیغاتی BP از طریق درک بهتر شرایط مرزی و مکانیسم‌های تعیین‌کننده اثرات BP، کمک نماید.

کلمات کلیدی: تجسم شخصیت برند، تجسم شخصیت درونی و بیرونی، دانش برند، نیاز به شناخت.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:9 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:28 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.