چگونه بازاریابی داخلی می‌تواند رضایت‌مندی مشتری را در بازارهای بالغ و در حال بلوغ اروپایی فراهم سازد؟
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :98
بازدید روز گذشته :226
بازدید این هفته :98
بازدید این ماه :5211
مجموع آمار بازدید ها :556487

عنوان محصول: چگونه بازاریابی داخلی می‌تواند رضایت‌مندی مشتری را در بازارهای بالغ و در حال بلوغ اروپایی فراهم سازد؟

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته اقتصاد
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 اسفند 1397
چگونه بازاریابی داخلی می‌تواند رضایت‌مندی مشتری را در بازارهای بالغ و در حال بلوغ اروپایی فراهم سازد؟ چگونه بازاریابی داخلی می‌تواند رضایت‌مندی مشتری را در بازارهای بالغ و در حال بلوغ اروپایی فراهم سازد؟
توضیحات مختصر:

این مقاله تأثیرات غیرمستقیم بازاریابی داخلی را بر روی رضایت‌مندی مشتری با استفاده از سازگاری هدف میان عملکردی در سطوح مختلف فروش در بازارهای بالغ و در حال بلوغ مورد ارزیابی قرار می‌دهد. جمع‌آوری داده‌ها از فروشندگان در یک سازمان بزرگ خدمات عملکردی در مراکز تجاری بالغ اروپا و بازارهای شرقی و جنوب...

چگونه بازاریابی داخلی می‌تواند رضایت‌مندی مشتری را در بازارهای بالغ و در حال بلوغ اروپایی فراهم سازد؟ چگونه بازاریابی داخلی می‌تواند رضایت‌مندی مشتری را در بازارهای بالغ و در حال بلوغ اروپایی فراهم سازد؟


قیمت قیمت : 20000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 18000 تومان
198 بازدید
کد مقاله: TTC- 3548
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2017,

How internal marketing drive customer satisfaction in matured and maturing European markets?
Abstract

This study examines the indirect effect of internal marketing, via cross-functional goal compatibility, on customer satisfaction at differing levels of salesperson cross-functional connectivity, across matured and maturing market contexts. Using data from salespeople in a large financial services organization operating in matured Central European and maturing South and Eastern European markets, the study finds that the effect of internal marketing on customer satisfaction is mediated by cross-functional goal compatibility in both markets. In addition, the results show that at high levels of cross-functional connectivity, the effect of goal compatibility on customer satisfaction is strengthened in maturing markets. The theoretical and practical implications of these findings are discussed.

Keywords: Internal marketing, Cross-functional goal compatibility, Salesperson,Cross-functional connectivity, Customer satisfaction,Matured markets ,Maturing markets

چکیده

این مقاله تأثیرات غیرمستقیم بازاریابی داخلی را بر روی رضایت‌مندی مشتری با استفاده از سازگاری هدف میان عملکردی در سطوح مختلف فروش در بازارهای بالغ و در حال بلوغ مورد ارزیابی قرار می‌دهد. جمع‌آوری داده‌ها از فروشندگان در یک سازمان بزرگ خدمات عملکردی در مراکز تجاری بالغ اروپا و بازارهای شرقی و جنوب شرقی انجام شده است. نتایج به‌دست‌آمده، تأثیرات بازاریابی داخلی بر روی رضایت‌مندی مشتری را روشن نموده‌اند که ناشی از سازگاری هدف متقابل میان عملکردی در هر دو بازار است. علاوه بر این، نتایج نشان داده‌اند که در سطوح بالای اتصال میان عملکردی، تأثیرات سازگاری هدف بر روی رضایت‌مندی مشتری در بازارهای بالغ قوی‌تر است. در این مقاله مفاهیم عملی و تئوری این یافته‌ها بیان می‌شوند.

کلمات کلیدی: بازاریابی داخلی، سازگاری هدف متقابل عملکردی، فروشندگان، قابلیت اتصال متقابل، رضایت مشتری، بازارهای بالغ، بازار متداول

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:9 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:21 صفحه

  • آدرس: تبریز، خیابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.