کنترل فرکانس بار سیستم های توان با وسایل نقلیه الکتریکی و لینک های مخابره متنوع با استفاده از ناظران عملیاتی توزیع شده
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :122
بازدید روز گذشته :97
بازدید این هفته :219
بازدید این ماه :1356
مجموع آمار بازدید ها :785330

عنوان محصول: کنترل فرکانس بار سیستم های توان با وسایل نقلیه الکتریکی و لینک های مخابره متنوع با استفاده از ناظران عملیاتی توزیع شده

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردين 1396
کنترل فرکانس بار سیستم های توان با وسایل نقلیه الکتریکی و لینک های مخابره متنوع با استفاده از ناظران عملیاتی توزیع شده کنترل فرکانس بار سیستم های توان با وسایل نقلیه الکتریکی و لینک های مخابره متنوع با استفاده از ناظران عملیاتی توزیع شده
توضیحات مختصر: در این مقاله ما یک طرح کنترل فرکانس با استفاده از وسایل نقلیه الکترونیکی (Evs) جهت کمک کردن به واحدهای توربین های حرارتی به منظور فراهم ساختن ثبات در نوسان ایجاد شده به وسیله جریان تقاضاها را پیشنهاد می کنیم. در ابتدا، یک چارچوب اصلی برای ایجاد یک مدل حالت –فضا برای توپولوژی سیستم توان اصلی تعیین می...
کنترل فرکانس بار سیستم های توان با وسایل نقلیه الکتریکی و لینک های مخابره متنوع با استفاده از ناظران عملیاتی توزیع شده کنترل فرکانس بار سیستم های توان با وسایل نقلیه الکتریکی و لینک های مخابره متنوع با استفاده از ناظران عملیاتی توزیع شده


قیمت قیمت : 43000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 35700 تومان
385 بازدید
کد مقاله: TTC- 3267
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: IEEE 2015,

Load Frequency Control of Power Systems With Electric Vehicles and Diverse Transmission Links Using Distributed Functional Observers
Abstract
This paper presents a load frequency control scheme using electric vehicles (EVs) to help thermal turbine units to provide the stability fluctuated by load demands. First, a general framework for deriving a state-space model for general power system topologies is given. Then, a detailed model of a four-area power system incorporating a smart and renewable discharged EVs system is presented. The areas within the system are interconnected via a combination of alternating current/high voltage direct current links and thyristor controlled phase shifters. Based on some recent development on functional observers, novel distributed functional observers are designed, one at each local area, to implement any given global state feedback controller. The designed observers are of reduced order and dynamically decoupled from others in contrast to conventional centralized observer (CO)-based controllers. The proposed scheme can cope better against accidental failures than those CO-based controllers. Extensive simulations and comparisons are given to show the effectiveness of the proposed control scheme.
Keywords: Distributed functional observers (DFOs), high voltage direct current links, linear functional observers (LFOs), load frequency control (LFC), state observers, thyristor controlled phase shifters (TCPSs), vehicle-to-grid (V2G).

چکیده
در این مقاله ما یک طرح کنترل فرکانس با استفاده از وسایل نقلیه الکترونیکی (Evs) جهت کمک کردن به واحدهای توربین های حرارتی به منظور فراهم ساختن ثبات در نوسان ایجاد شده به وسیله جریان تقاضاها را پیشنهاد می کنیم. در ابتدا، یک چارچوب اصلی برای ایجاد یک مدل حالت –فضا برای توپولوژی سیستم توان اصلی تعیین می شود. سپس یک مدل دقیق از یک سیستم توان، چهار منطقه ای ترکیب شده از سیستم های Evs هوشمند و با قابلیت ساخت مجدد پیشنهاد می شود. این مناطق در داخل سیستم از طریق ترکیب لینک های جریان مستقیم با ولتاژ بالا و جریان متناوب و انتقال دهنده های فاز تريستور کنترل شده، به هم متصل می شوند. بر اساس توسعه های اخیر، ناظران عملیاتی توزیع شده¬ی بسیار زیادی در هر یک از این مناطق بیان شده به منظور پیاده سازی کنترل کننده های بازخورد حالت سراسری مورد نظر، طراحی شده اند. ناظران طراحی شده از درجه کاهش یافته هستند و در مقایسه با کنترل کننده های مبتنی بر ناظر متمرکز (CO) سایق، به طور دیانامیکی از دیگر ناظر ها تفکیک می شوند. طرح پیشنهادی در مقایسه با کنترل کننده های مبتنی بر CO، میتواند به خوبی از عهده خطاهای تصادفی بر آید. شبیه سازی ها و مقایسه ها نشان دهنده کارایی روش پیشنهادی است.
کلمات کلیدی: توزیع ناظران کاربردی (DFOs), لینک های جریان مستقیم با ولتاژ بالا, ناظران کاربردی خطی (با LFOs), کنترل فرکانس بار (LFC), ناظران حالت, شیفت دهنده فاز تریستور کنترل شده (TCPSs), خودرو به شبکه (V2G).

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:15 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:39 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.