قصد اعتماد و به اشتراک‌گذاری شایعات سلامت آنلاین: یک آزمایش با متخصصان پزشکی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :6
بازدید روز گذشته :51
بازدید این هفته :6
بازدید این ماه :358
مجموع آمار بازدید ها :799983

عنوان محصول: قصد اعتماد و به اشتراک‌گذاری شایعات سلامت آنلاین: یک آزمایش با متخصصان پزشکی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: 17 تير 1398
قصد اعتماد و به اشتراک‌گذاری شایعات سلامت آنلاین: یک آزمایش با متخصصان پزشکی قصد اعتماد و به اشتراک‌گذاری شایعات سلامت آنلاین: یک آزمایش با متخصصان پزشکی
توضیحات مختصر: با افزایش اخبار جعلی و روایات پزشکی در اینترنت، تحقیقات بر روی شایعات آنلاین افزایش یافته است. کارهای قبلی معمولاً به بررسی اعتماد فردی به شایعات و یا تمایل آن‌ها برای به اشتراک‌گذاری این شایعات می‌پردازند. در راستای این دو روش، هدف اصلی این مقاله ارزیابی اهداف و نیات تخصصی پزشکی برای اعتماد و به اش...
قصد اعتماد و به اشتراک‌گذاری شایعات سلامت آنلاین: یک آزمایش با متخصصان پزشکی قصد اعتماد و به اشتراک‌گذاری شایعات سلامت آنلاین: یک آزمایش با متخصصان پزشکی


قیمت قیمت : 45000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 37500 تومان
388 بازدید
کد مقاله: TTC- 3779
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2018,

Intentions to Trust and Share Online Health Rumors: An Experiment with Medical Professionals
Abstract
With the rise of fake news and doctored narratives on the Internet, research on online rumors is growing. Previous works often dealt with either individuals’ trust in rumors or their willingness to share. Juxtaposing both in the same study, the aim of this paper is to investigate medical professionals’ intentions to trust and share online health rumors as a function of their personal involvement, the rumor type, and the presence of counter-rumors. Personal involvement refers to individuals’ perceived relevance of a rumor. Two common types of rumors include dread and wish. Counter-rumors are messages that debunk rumors. A within-participants experiment was conducted with 60 participants, divided evenly among doctors, nurses and medical students, each of whom was exposed to eight cancer-related rumors. Rumor type and the presence of counter-rumors were induced. Personal involvement, intention to trust, and intention to share were measured using a questionnaire. Results showed that personal involvement compelled intentions to trust and share. Dread rumors triggered intentions to trust and share more than did wish rumors. The presence of counter-rumors lowered intention to trust, but not intention to share. Moreover, rumor type moderated the relation between personal involvement and intentions to trust and share.
Keywords: cancer, digital health, information seeking, rumor, trust, share

چکیده
با افزایش اخبار جعلی و روایات پزشکی در اینترنت، تحقیقات بر روی شایعات آنلاین افزایش یافته است. کارهای قبلی معمولاً به بررسی اعتماد فردی به شایعات و یا تمایل آن‌ها برای به اشتراک‌گذاری این شایعات می‌پردازند. در راستای این دو روش، هدف اصلی این مقاله ارزیابی اهداف و نیات تخصصی پزشکی برای اعتماد و به اشتراک‌گذاری شایعات سلامتی و بهداشت آنلاین به‌عنوان تابعی از مشارکت (مداخله) شخصی آن‌ها، نوع شایعه و حضور ضد شایعات است. مشارکت شخصی اشاره به درک فردی مرتبط با شایعه دارد. دو نوع متداول از شایعات شامل نگرانی و آرزو هستند. ضد شایعات پیام‌هایی هستند که شایعات را دفع می‌کنند. یک آزمایش با تعداد محدودی از شرکت‌کننده‌ها انجام شد. این آزمایش شامل 60 شرکت‌کننده بود که به‌صورت مساوی بین پزشکان، پرستاران، دانشجویان پزشکی تقسیم می‌شد و هر یک از آن‌ها در معرض هشت شایعه مرتبط با سرطان بودند. در این آزمایشات، نوع شایعات و حضور ضد شایعات القاء شده است. پارامترهای مشارکت شخصی، قصد اعتماد کردن و قصد به اشتراک‌گذاری با استفاده از یک پرسشنامه سنجیده می‌شوند. نتایج نشان می‌دهند که مشارکت شخصی قصد اعتماد و به اشتراک‌گذاری را مورد اغوا قرار می‌دهد. شایعات ترس نسبت به شایعات آرزو، به مقدار بیشتری قصد اعتماد کردن و به اشتراک‌گذاری را هدف قرار می‌دهند. حضور ضد شایعات منجر به کاهش قصد اعتماد کردن می‌شود ولی تأثیری بر روی نیت به اشتراک‌گذاری ندارد. علاوه بر این، نوع شایعه منجر به ایجاد تعادل بین مشارکت شخصی و قصد اعتماد کردن و به اشتراک‌گذاری می‌شود.
کلمات کلیدی: سرطان، سلامت دیجیتال، جستجوی اطلاعات، شایعه، اعتماد، اشتراک‌گذاری.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:37 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:24 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.