دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :64
بازدید روز گذشته :53
بازدید این هفته :190
بازدید این ماه :273
مجموع آمار بازدید ها :797017
بازدید روز گذشته :53
بازدید این هفته :190
بازدید این ماه :273
مجموع آمار بازدید ها :797017
عنوان محصول: نقش شخصیت در یادگیری مبتنی بر کامپیوتر (چکیده و مقدمه)
توضیحات مختصر:
با رشد سریع یادگیری با تقویت تکنولوژی، رسانه های جدیدی برای یادگیری پدید آمده اند. یکی از این رسانه ای، یادگیری مبتنی بر کامپیوتر است، جاییکه مسئله اصلی، نحوه ی طراحی یک سیستم یادگیری مبتنی بر کامپیوتر است که اختلافات یادگیرنده ها را در نظر می گیرد. شخصیت بعنوان یکی از مهم ترین منابع اختلافات فردی د...
|
نقش شخصیت در یادگیری مبتنی بر کامپیوتر (چکیده و مقدمه) |
قیمت : 16500 تومان
تخفیف: 500 تومان
تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی: 14350 تومان
525 بازدید
کد مقاله: TTC-
3725
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
With the rapid growth of technology enhanced learning, new mediums for learning have emerged. One of these mediums is computer based learning where the main concern is how to design a computer based learning system which takes into consideration the learners differences. Personality is considered as one of the most critical sources of individual differences. This study investigates how personality differences within learners can affect computer based learning, through a comprehensive review of the literature. The highlighted results from the obtained nineteen studies are: (a) the most referred to personality model in computer based learning is MBTI; (b) personality traits affect how learners prefer learning content and learning approach like collecting information, communicating with instructor and peer, study behavior, acting and performing; (c) a new model of personality variables should be considered in computer based learning by taking all interested researchers and practitioners into accounts; and (d) the traditional questionnaire approach which is still the pre-dominant method to identify the learner s personality; and this needs to be changed with new potential of big data and learning analytics. Furthermore, this study presents a new implicit approach using learning analytics instead of questionnaire-based approach to identify the learners personality.
چکیده
با رشد سریع یادگیری با تقویت تکنولوژی، رسانه های جدیدی برای یادگیری پدید آمده اند. یکی از این رسانه ای، یادگیری مبتنی بر کامپیوتر است، جاییکه مسئله اصلی، نحوه ی طراحی یک سیستم یادگیری مبتنی بر کامپیوتر است که اختلافات یادگیرنده ها را در نظر می گیرد. شخصیت بعنوان یکی از مهم ترین منابع اختلافات فردی در نظر گرفته می شود.
تعداد صفحات انگلیسی:1
صفحه
تعداد صفحات فـارسـی:3
صفحه
- آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
- تلفن تماس: 09016347107
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز تخصصی تلاش ترجمه از سال 1385 شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.