سیستم یادگیری الکترونیکی هوشمند و انطباقی TECH8: ادغام در کلاس های علم و فناوری در مدارس متوسطه (چکیده و مقدمه)
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :5
بازدید روز گذشته :35
بازدید این هفته :5
بازدید این ماه :97
مجموع آمار بازدید ها :798055

عنوان محصول: سیستم یادگیری الکترونیکی هوشمند و انطباقی TECH8: ادغام در کلاس های علم و فناوری در مدارس متوسطه (چکیده و مقدمه)

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 شهريور 1397
سیستم یادگیری الکترونیکی هوشمند و انطباقی TECH8: ادغام در کلاس های علم و فناوری در مدارس متوسطه (چکیده و مقدمه) سیستم یادگیری الکترونیکی هوشمند و انطباقی TECH8: ادغام در کلاس های علم و فناوری در مدارس متوسطه (چکیده و مقدمه)
توضیحات مختصر: لوازم الکترونیکی و سیستم های یادگیری الکترونیکی متعدد، مشخصه های رایج ر مدارس متوسطه در اسلوونی و سراسر جهان گشته اند. اکثر سیستم ها و لوازم مختلف برای دانش آموزان ایجاد می شوند، ولی تنهار چند مورد، میزان یکسانی فردیتی که در آموزش یک به یک سنتی (یک مربی با یک دانش آموز) وجود دارد، عرضه می کنند. هدف ...
سیستم یادگیری الکترونیکی هوشمند و انطباقی TECH8: ادغام در کلاس های علم و فناوری در مدارس متوسطه (چکیده و مقدمه) سیستم یادگیری الکترونیکی هوشمند و انطباقی TECH8: ادغام در کلاس های علم و فناوری در مدارس متوسطه (چکیده و مقدمه)


قیمت قیمت : 18000 تومان
تخفیف تخفیف: 500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 15700 تومان
391 بازدید
کد مقاله: TTC- 3724
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

TECH8 intelligent and adaptive e-learning system: Integration into Technology and Science classrooms in lower secondary schools
Abstract
E-materials and various e-learning systems have become regular features in lower secondary schools in Slovenia and around the world. Many different systems and materials have been created for students, but only a few offer the same amount of individualisation that is present in traditional one to one teaching (one teacher to one student). The purpose of this research is to demonstrate the design and evaluation of an adaptive, intelligent and, most important, an individualised intelligent tutoring system (ITS) based on the cognitive characteristics of the individual learner. The TECH8 model presented is designed modularly, based on a system for collecting a range of metadata and variables that are vital for the teaching process. Prepared in such a way, the proposed system supports individualization and differentiation; because of this, it can be adapted to each individuals level of knowledge and understanding of the subject matter. This TECH8 system was evaluated in a real learning environment. The evaluation sample of the study consists of 117 students from five schools (suburban and urban). Qualitative and quantitative data was gathered with a system for collecting metadata and variables. The assembled data was analysed and statistically processed using descriptive analysis. This data was also compared to data from national assessments of knowledge, which encompassed the entire student population (approx. 5000) in the years 2008, 2010 and 2013. The study and the comparisons indicated that appropriately created TECH8 e-learning material, yields results that are better than those from traditional teaching but not better than one to one teaching. With the help of the collected metadata, optimisation, evaluation and an upgrade of the TECH8 itself will be carried out. In addition, such individualized e-learning systems can reinforce knowledge gained through traditional classroom education.
Keywords: Adaptive system, Intelligent e-learning, Intelligent tutoring system, Lower secondary school

چکیده
لوازم الکترونیکی و سیستم های یادگیری الکترونیکی متعدد، مشخصه های رایج ر مدارس متوسطه در اسلوونی و سراسر جهان گشته اند. اکثر سیستم ها و لوازم مختلف برای دانش آموزان ایجاد می شوند، ولی تنهار چند مورد، میزان یکسانی فردیتی که در آموزش یک به یک سنتی (یک مربی با یک دانش آموز) وجود دارد، عرضه می کنند. هدف این پژوهش، نمایش طراحی و ارزیابی کسیستم تدرس هوشمند انطباقی، هوشمند و از همه مهمتر فردی مبتنی بر ویژگی های شناختی یادگیرنده فردی است.
کلمات کلیدی: سیستم انطباقی، یادگیری الکترونیکی هوشمند، سیستم تدریس هوشمند، مدارس متوسطه

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:1.5 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:4 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.