یک راهکار نیمه‌ خودکار برای ترکیب سرویس‌ های اینترنت اشیا معنایی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :105
بازدید روز گذشته :87
بازدید این هفته :361
بازدید این ماه :2147
مجموع آمار بازدید ها :786121

عنوان محصول: یک راهکار نیمه‌ خودکار برای ترکیب سرویس‌ های اینترنت اشیا معنایی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 اسفند 1397
یک راهکار نیمه‌ خودکار برای ترکیب سرویس‌ های اینترنت اشیا معنایی یک راهکار نیمه‌ خودکار برای ترکیب سرویس‌ های اینترنت اشیا معنایی
توضیحات مختصر:

اینترنت اشیا (IoT) و معماری سرویس محور (SoA) آن، علاقه‌مندی و توجه به مفهوم ترکیب سرویس‌ها را افزایش داده است. سرویس‌های وب ساده (مدولار) به هم متصل شده و سرویس‌های پیچیده‌تری را ایجاد می‌کنند. برای دستیابی به این هدف، ما یک راهکار نیمه‌خودکاری ارائه می‌دهیم که برای فراهم نمودن نیازمندی‌های توسع...

یک راهکار نیمه‌ خودکار برای ترکیب سرویس‌ های اینترنت اشیا معنایی یک راهکار نیمه‌ خودکار برای ترکیب سرویس‌ های اینترنت اشیا معنایی


قیمت قیمت : 30000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 27000 تومان
602 بازدید
کد مقاله: TTC- 3508
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: AIPpublishing 2017,

A Semi-Automatic Approach for Semantic IoT Service Composition
Abstract

The Internet of Things (IoT) and its service-oriented ar- chitecture (SoA) has increased the interest on the concept of service composition. Simpler (modular) web services are interconnected to realize more complex ones. To this end, we propose a semi-automatic approach, tailored to suit the needs of developers, allowing them to easily discover, con- sume and interconnect services so as to create more complex ones by exploiting their semantics. We build upon our previ- ous work on the SYNAISTHISI platform and an ontology for smart meeting rooms. To demonstrate the work ow of our approach, we present a real-world case; we create a complex application for counting the persons within a smart meeting room, by interconnecting simpler, IoT-enabled services.

Keywords: اینترنت اشیا (IoT) و معماری سرویس محور (SoA) آن، علاقه‌مندی و توجه به مفهوم ترکیب سرویس‌ها را افزایش داده است. سرویس‌های وب ساده (مدولار) به هم متصل شده و سرویس‌های پیچیده‌تری را ایجاد می‌کنند. برای دستیابی به این هدف، ما یک راهکار نیمه‌خودکاری ارائه می‌دهیم که برای فراهم نمودن نیازمندی‌های توسعه‌دهنده‌ها مناسب بوده و به آن‌ها اجازه اکتشاف، مصرف نمودن و اتصال آسان سرویس‌ها را فراهم می‌کند و در نتیجه قادر به ساخت سرویس‌های پیچیده‌ای توسط علم معناشناسی خود خواهند بود. در این مقاله ما بر روی کار قبلی خود در چارچوب SYNAISTHISI و آنتولوژی بیان شده برای اتاق‌های ملاقات هوشمند، تکیه می‌کنیم. برای نشان دادن کارایی روش پیشنهادی، ما یک مورد واقعی را ارائه می‌دهیم؛ ما یک برنامه کاربردی پیچیده برای شمارش افراد در یک اتاق ملاقات هوشمند ایجاد می‌کنیم و برای این کار از ترکیب سرویس‌های ساده IOT موجود استفاده می‌کنیم.

چکیده

اینترنت اشیا (IoT) و معماری سرویس محور (SoA) آن، علاقه‌مندی و توجه به مفهوم ترکیب سرویس‌ها را افزایش داده است. سرویس‌های وب ساده (مدولار) به هم متصل شده و سرویس‌های پیچیده‌تری را ایجاد می‌کنند. برای دستیابی به این هدف، ما یک راهکار نیمه‌خودکاری ارائه می‌دهیم که برای فراهم نمودن نیازمندی‌های توسعه‌دهنده‌ها مناسب بوده و به آن‌ها اجازه اکتشاف، مصرف نمودن و اتصال آسان سرویس‌ها را فراهم می‌کند و در نتیجه قادر به ساخت سرویس‌های پیچیده‌ای توسط علم معناشناسی خود خواهند بود. در این مقاله ما بر روی کار قبلی خود در چارچوب SYNAISTHISI و آنتولوژی بیان شده برای اتاق‌های ملاقات هوشمند، تکیه می‌کنیم. برای نشان دادن کارایی روش پیشنهادی، ما یک مورد واقعی را ارائه می‌دهیم؛ ما یک برنامه کاربردی پیچیده برای شمارش افراد در یک اتاق ملاقات هوشمند ایجاد می‌کنیم و برای این کار از ترکیب سرویس‌های ساده IOT موجود استفاده می‌کنیم.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:6 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:14 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.