ساخت ابر: چشم انداز استراتژیک و کارهای قبلی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :108
بازدید روز گذشته :87
بازدید این هفته :364
بازدید این ماه :2150
مجموع آمار بازدید ها :786124

عنوان محصول: ساخت ابر: چشم انداز استراتژیک و کارهای قبلی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 اسفند 1397
ساخت ابر: چشم انداز استراتژیک و کارهای قبلی ساخت ابر: چشم انداز استراتژیک و کارهای قبلی
توضیحات مختصر:

تولید ابر، یک مدل تولید مبتنی بر سرویس، مشتری محور و مبتنی بر تقاضا است که در شرایط فعلی و در آینده روی آن کاوش‌هایی انجام می‌شود. یک چشم انداز استراتژیک واحد برای این زمینه، ثبت شد است و شرایط کنونی تکنولوژی از چشم انداز آکادمیک و صنعتی ارائه شده است. پیاده سازی های تجاری کلیدی در راستای شرایط ...

ساخت ابر: چشم انداز استراتژیک و کارهای قبلی ساخت ابر: چشم انداز استراتژیک و کارهای قبلی


قیمت قیمت : 34000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 30600 تومان
392 بازدید
کد مقاله: TTC- 3353
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Whitepapers

Cloud manufacturing: Strategic vision and state-of-the-art
Abstract

Cloud manufacturing, a service oriented, customer centric, demand driven manufacturing model isexplored in both its possible future and current states. A unique strategic vision for the field is docu-mented, and the current state of technology is presented from both industry and academic viewpoints.Key commercial implementations are presented, along with the state of research in fields critical toenablement of cloud manufacturing, including but not limited to automation, industrial control systems,service composition, flexibility, business models, and proposed implementation models and architec-tures. Comparison of the strategic vision and current state leads to suggestions for future work, includingresearch in the areas of high speed, long distance industrial control systems, flexibility enablement,business models, cloud computing applications in manufacturing, and prominent implementation archi-tectures

Keywords: Cloud manufacturing (CM),Distributed systems,Resource sharing,Automation and control

چکیده

تولید ابر، یک مدل تولید مبتنی بر سرویس، مشتری محور و مبتنی بر تقاضا است که در شرایط فعلی و در آینده روی آن کاوش‌هایی انجام می‌شود. یک چشم انداز استراتژیک واحد برای این زمینه، ثبت شد است و شرایط کنونی تکنولوژی از چشم انداز آکادمیک و صنعتی ارائه شده است. پیاده سازی های تجاری کلیدی در راستای شرایط تحقیقاتی در زمینه‌های حیاتی به منظور توانمند سازی تولید ابری ارائه شده است که محدود به خودکارسازی، سیستم‌های کنترل صنعتی، ترکیب خدمات، انعطاف پذیری، مدل‌های کسب و کار و مدل‌ها و معماری‌های پیاده سازی پیشنهاد شده نیستند. ترکیب چشم انداز استراتژیک و شرایط کنونی، موجب ارائه پیشنهاداتی برای کارهای آتی می‌شود که شامل تحقیق در زمینه سیستم‌هایی با سرعت بالا، سیستم‌های کنترل صنعتی عمر بالا و معماری‌های پیاده سازی برجسته می‌شود.

کلمات کلیدی: تولید ابر (CM)، سیستم‌های توزیعی، به اشتراک گذاری منابع، خودکارسازی (اتوماسیون) و کنترل

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:15 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:36 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.