ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش بر اساس استفاده از سخنرانی آموزشی در مقایسه با یادگیری مبتنی بر تیم
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :8
بازدید روز گذشته :87
بازدید این هفته :292
بازدید این ماه :681
مجموع آمار بازدید ها :787338

عنوان محصول: ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش بر اساس استفاده از سخنرانی آموزشی در مقایسه با یادگیری مبتنی بر تیم

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته روانشناسی
تاریخ انتشار: دوشنبه 31 مرداد 1396
ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش بر اساس استفاده از سخنرانی آموزشی در مقایسه با یادگیری مبتنی بر تیم ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش بر اساس استفاده از سخنرانی آموزشی در مقایسه با یادگیری مبتنی بر تیم
توضیحات مختصر:

هدف: ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش و مقایسه یادگیری مبتنی بر روند تیمی TBL و سخنرانی آموزشی. روش ها: دانش آموزان در طول درمان 6 ماهه مورد بررسی قرار میگیرند. نقطه پایان اولیه شامل موارد زیر است: زمان صرف شده برای یادگیری هر موضوع، کارایی دانش آموزان در امتحانات ...

ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش بر اساس استفاده از سخنرانی آموزشی در مقایسه با یادگیری مبتنی بر تیم ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش بر اساس استفاده از سخنرانی آموزشی در مقایسه با یادگیری مبتنی بر تیم


قیمت قیمت : 30000 تومان
تخفیف تخفیف: 1000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 26000 تومان
514 بازدید
کد مقاله: TTC- 3304
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

Assessment of student learning patterns, performance, and long-term knowledge retention following use of didactic lecture compared to team-based learning
Abstract

Objective To assess student learning patterns, performance, and long-term knowledge retention comparing team-based learning (TBL) versus didactic lecture. Methods Students were recruited from the Therapeutics 6 course. Primary end points include the following: time spent learning content for each topic, student performance on course examinations, and student performance on follow-up examination five months after course completion. Results Students (n = 35) spent more time learning topics taught using TBL (mean = 21.12 ± 11.02 hours) compared to didactic lecture (mean = 17.54 ± 7.78 hours) (p = 0.002). There was no significant difference in mean score on course examinations (TBL mean = 81.84 ± 8.19; didactic lecture mean = 80.50 ± 7.10; p = 0.369) or on the follow-up examination (TBL mean = 63.65 ± 10.14; didactic lecture mean = 65.43 ± 10.11; p = 0.419). Conclusions Although students used more time learning content for topics taught using TBL compared to those presented by didactic lecture, immediate and long-term exam performances were not significantly different. Educators using TBL should design learning experiences to develop skills that can be strengthened by TBL, including communication, professionalism, team work, and critical thinking. Student preparation time should be considered when implementing TBL within a course or curriculum.

Keywords: Team-based learning, active learning, knowledge retention, pharmacy education learning patterns

چکیده

هدف: ارزیابی الگوهای یادگیری دانش آموزان، کارایی و حفظ بلند مدت دانش و مقایسه یادگیری مبتنی بر روند تیمی TBL و سخنرانی آموزشی. روش ها: دانش آموزان در طول درمان 6 ماهه مورد بررسی قرار میگیرند. نقطه پایان اولیه شامل موارد زیر است: زمان صرف شده برای یادگیری هر موضوع، کارایی دانش آموزان در امتحانات دوره ای و کارایی دانش آموزان در دوره 5 ماه بعد از تکمیل دوره ها. نتایج: دانش آموزان (n = 35)، زمان زیادی را برای یادگیری با استفاده از TBL (تقریبا 21.12 ± 11.02 ساعت) در مقایسه با سخن رانی آموزشی (متوسط زمان 17.54 ± 7.78 ساعت) (p = 0.002) صرف میکنند. تفاوت قابل توجهی در متوسط نمرات در امتحانات دوره ای (مقدار متوسط TBL برابر 81.84 ± 8.19 و مقدار متوسط سخن رانی آموزشی 80.50 ± 7.10; p = 0.369) و یا پیگیری بررسی ها (مقدار متوسط TBL برابر 63.65 ± 10.14 و مقدار متوسط سخن رانی آموزشی 65.43 ± 10.11; p = 0.419) وجود ندارد. نتیجه گیری: گرچه دانش آموزان زمان زیادی برای یادگیری محتوا از طریق TBL در مقایسه با سخن رانی آموزشی صرف میکنند، کارایی آنی و طولانی مدت به صور قابل توجهی تفاوت ندارد. معلم هایی که از TBL استفاده میکنند، باید تجربه های یادگیری را برای توسعه مهارت هایی که میتواند توسط TBL قویتر شود (شامل ارتباط و حرفه ای بودن، کار تیمی و تفکر بحرانی) طراحی کند. زمان آماده سازی دانش آموز نیز باید هنگام پیاده سازی TBL در یک دوره و یا برنامه آموزشی در نظر گرفته شود.

کلمات کلیدی: یاد گیری مبتنی بر تیم، یاد گیری فعال، نگهداری دانش، داروسازی، یادگیری، الگوهای یادگیری

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:7 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:14 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.