بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :54
بازدید روز گذشته :133
بازدید این هفته :443
بازدید این ماه :2229
مجموع آمار بازدید ها :786203

عنوان محصول: بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته پزشکی
تاریخ انتشار: دوشنبه 29 فروردين 1396
بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger
توضیحات مختصر: هدف: نظرات محققان نقش اساسی ولی ناشناخته در تولید دانش و انباشتگی آن بازی میکند. تا به حال، توجه محدودی روی روش شناسی نظرات محققان انجام شده است. این مطالعات نیز در مدیریت آموزشی از سال های 1950تا 1960 مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله در قالب " روش شناختی مربوط به بررسی پژوهش" در مدیریت آموزشی و...
بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger بررسی رویکردها و ایده های پژوهش در رهبری آموزشی: ارزیابی تجربی Philip Hallinger


قیمت قیمت : 37000 تومان
تخفیف تخفیف: 4000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 29300 تومان
701 بازدید
کد مقاله: TTC- 3383
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Whitepapers

Reviewing Reviews of Research in Educational Leadership: An Empirical Assessment
Abstract
Purpose: Reviews of research play a critical but underappreciated role in knowledge production and accumulation. Yet, until relatively recently, limited attention has been given to the methodology of conducting reviews of research. This observation also applies in educational leadership and management where reviews of research have charted intellectual progress since the fields inception in the 1950s and 1960s. This paper was framed as a methodological review of reviews of research in educational leadership and management. Method: The author analyzed 38 reviews of research in educational leadership published in nine international refereed journals over the past 52 years. The author applies a conceptual framework and analytical rubric for conducting systematic reviews of research in analyzing this sample of research reviews. Data analysis focuses on describing methodological characteristics, illuminating patterns of strength and weakness in review methods, and identifying a set of exemplary reviews. Findings: Despite publication of a number of exemplary reviews, there remains considerable room for improvement in the methodology of conducting systematic reviews of research in educational leadership and management. The study identified a tendency for research reviews in this field to omit key information concerning the rationale and nature of the studies included in the reviews, methods of data collection, extraction, evaluation and analysis, and how these choices impacted interpretation of the findings. Implications: This comprehensive set of 38 published review articles tracks the historical development of the field and, by itself, represents a rich harvest from the study. Within this historical corpus of reviews, the study identified a subset of exemplary reviews that can serve as useful models for future scholarship. Finally, by identifying patterns of methodological strength and weakness among the reviews as a group, the report offers empirically grounded recommendations for strengthening future reviews of research in educational leadership and management.

چکیده
هدف: نظرات محققان نقش اساسی ولی ناشناخته در تولید دانش و انباشتگی آن بازی میکند. تا به حال، توجه محدودی روی روش شناسی نظرات محققان انجام شده است. این مطالعات نیز در مدیریت آموزشی از سال های 1950تا 1960 مورد توجه قرار گرفته است. این مقاله در قالب " روش شناختی مربوط به بررسی پژوهش" در مدیریت آموزشی و مدیریت بیان میشود. روش: مولف در این مقاله 38 نظر مقاله مربوط به محققان را در زمینه مدیریت آموزشی ارائه شده در 9 مجله در 52 سال اخیر بررسی کرد. مولفان یک چارچوب مفهومی و سرفصل تحلیل برای بررسی های سیستماتیک محقق در تحلیل نمونه های مربوط به مقالات دانشمندان ارائه نمودند. تحلیل داده روی بیان ویژگی های روش، الگو های بیانی قدرتمند و ضعف در روش های مروری تمرکز کرده و مجموعه ای از بررسی های مثال زدنی را شناسایی میکند. یافته ها: با جود انتشار تعدادی از بررسی های نمونه ای، موارد قابل توجهی برای بهبود در روش انجام بررسی های سیستماتیک تحقیقی در رهبری آموزشی و مدیریت وجود دارد. مقاله مورد نظر، یک گرایش برای بررسی های تحقیقاتی در این رشته در حذف اطلاعات کلیدی در مورد منطق و ماهیت مطالعات موجود در بررسی، روش جمع آوری داده ها، استخراج، ارزیابی و تجزیه و تحلیل، و چگونگی این انتخاب تفسیر یافته تأثیر داشته است. مفاهیم: این مجموعه جامع از 38 مقاله مروری، توسعه تاریخی زمینه را مشخص کرده و یک محصول از مطالعه را بیان میکند. با استفاده از بیان تاریخی مربوط به بررسی ها، مقاله، یک زیرمجموعه از بررسی های نمونه ای را ارائه داد که میتواند مدل های قابل استفاده ای برای تحقیق های آینده ایجاد کند. در نهایت، با شناسایی الگوهای قدرت روش و ضعف بین بررسی ها به صورت یک گروه، این گزارش تجربی توصیه ای برای تقویت بررسی آینده پژوهش در رهبری آموزشی و مبتنی بر مدیریت ارائه میکند.
کلمات کلیدی: بررسی مطالعه، رهبری آموزشی، مدیریت آموزشی، روش های تحقیق، تولید دانش

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:39 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:31 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.