یک ارزیابی به روز شده در زمینه فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیک) و ترکیبات فیتوشیمیایی گل پامچال (نژاد گل مغربی)
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :13
بازدید روز گذشته :80
بازدید این هفته :506
بازدید این ماه :1643
مجموع آمار بازدید ها :785617

عنوان محصول: یک ارزیابی به روز شده در زمینه فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیک) و ترکیبات فیتوشیمیایی گل پامچال (نژاد گل مغربی)

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته پزشکی
تاریخ انتشار: شنبه 5 اسفند 1397
یک ارزیابی به روز شده در زمینه فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیک) و ترکیبات فیتوشیمیایی گل پامچال (نژاد گل مغربی) یک ارزیابی به روز شده در زمینه فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیک) و ترکیبات فیتوشیمیایی گل پامچال (نژاد گل مغربی)
توضیحات مختصر: نژاد گل مغربی شامل یک سری گیاهان دارویی است که در سراسر جهان پراکنده شده‌اند و از زمان‌های بسیار قدیم شناخته شده‌اند. نشانه‌های محبوب گونه‌های مختلف این نژاد عبارتند از درمان التهاب، دیابت، عفونت‌های میکروبی، زخم، تومور، و رفع مشکلات کلیه و کبد است. گیاهان این نژاد یک منبع دارویی برای اجزای متفاوتی ...
یک ارزیابی به روز شده در زمینه فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیک) و ترکیبات فیتوشیمیایی گل پامچال (نژاد گل مغربی) یک ارزیابی به روز شده در زمینه فعالیت‌های دارویی (فارماکولوژیک) و ترکیبات فیتوشیمیایی گل پامچال (نژاد گل مغربی)


قیمت قیمت : 31000 تومان
تخفیف تخفیف: 2000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 25900 تومان
460 بازدید
کد مقاله: TTC- 3732
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2017,

An updated review on pharmacological activities and phytochemical constituents of evening primrose (genus Oenothera)
Abstract
Genus Oenothera includes medicinal plants that are distributed throughout the world and are known since ancient times. Popular indications of different species of this genus include treatment of inflammations, diabetes, microbial infections, ulcers, tumors, kidney and liver problems. The plants of this genus are a botanical source for various pharmaceutically active components like sterols, alkaloids, phenolic acids, flavonoids, triterpenoids, saponins, biflavonols and tocopherols. This review article is a compilation of chemical composition and biological activities of the various species of the genus Oenothera.
Keywords: Oenothera, Medicinal plants, Chemical composition, Biological activities

چکیده
نژاد گل مغربی شامل یک سری گیاهان دارویی است که در سراسر جهان پراکنده شده‌اند و از زمان‌های بسیار قدیم شناخته شده‌اند. نشانه‌های محبوب گونه‌های مختلف این نژاد عبارتند از درمان التهاب، دیابت، عفونت‌های میکروبی، زخم، تومور، و رفع مشکلات کلیه و کبد است. گیاهان این نژاد یک منبع دارویی برای اجزای متفاوتی از داروهای مختلف از قبیل استروئیدها، آلکالوئیدها، اسید فنولیک، فلاونوئیدها، تریترپروئید، ساپونین، بیفلاونول ها و توکوفرول ها هستند. در این مقاله ترکیب شیمیایی و فعالیت‌های بیولوژیکی گونه‌های مختلف نژاد گل مغربی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
کلمات کلیدی: گل مغربی، گیاهان دارویی، ترکیب شیمیایی، فعالیت بیولوژیکی

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:9 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:13 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.