تأثیر سیستم‌ های سازمانی و تجزیه‌ و تحلیل تجاری در حسابداری مدیریت
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :67
بازدید روز گذشته :98
بازدید این هفته :165
بازدید این ماه :1951
مجموع آمار بازدید ها :785925

عنوان محصول: تأثیر سیستم‌ های سازمانی و تجزیه‌ و تحلیل تجاری در حسابداری مدیریت

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1396
تأثیر سیستم‌ های سازمانی و تجزیه‌ و تحلیل تجاری در حسابداری مدیریت تأثیر سیستم‌ های سازمانی و تجزیه‌ و تحلیل تجاری در حسابداری مدیریت
توضیحات مختصر: طبیعت مسئولیت حسابدار مدیریت صرفاً دارای ارزش‌های تاریخی برای اندازه‌گیری کارایی سازمانی و ارائه اطلاعات مرتبط با تصمیم است. سیستم‌های اطلاعات یکپارچه مانند سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) می‌توانند امکان حسابداری مدیریتی را با گسترش قدرت ذخیره‌سازی داده‌ها و بهبود توان محاسباتی فراهم سازن...
تأثیر سیستم‌ های سازمانی و تجزیه‌ و تحلیل تجاری در حسابداری مدیریت تأثیر سیستم‌ های سازمانی و تجزیه‌ و تحلیل تجاری در حسابداری مدیریت


قیمت قیمت : 43000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 35700 تومان
579 بازدید
کد مقاله: TTC- 3465
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2017,

Impact of business analytics and enterprise systems on managerial accounting
Abstract
The nature of management accountants responsibility is evolving from merely reporting aggregated historical value to also including organizational performance measurement and providing management with decision related information. Corporate information systems such as enterprise resource planning (ERP) systems have provided management accountants with both expanded data storage power and enhanced computational power. With big data extracted from both internal and external data sources, management accountants now could utilize data analytics techniques to answer the questions including: what has happened (descriptive analytics), what will happen (predictive analytics), and what is the optimized solution (prescriptive analytics). However, research shows that the nature and scope of managerial accounting has barely changed and that management accountants employ mostly descriptive analytics, some predictive analytics, and a bare minimum of prescriptive analytics. This paper proposes a Managerial Accounting Data Analytics (MADA) framework based on the balanced scorecard theory in a business intelligence context. MADA provides management accountants the ability to utilize comprehensive business analytics to conduct performance measurement and provide decision related information. With MADA, three types of business analytics (descriptive, predictive, and prescriptive) are implemented into four corporate performance measurement perspectives (financial, customer, internal process, and learning and growth) in an enterprise system environment. Other related issues that affect the successful utilization of business analytics within a corporate-wide business intelligence (BI) system, such as data quality and data integrity, are also discussed. This paper contributes to the literature by discussing the impact of business analytics on managerial accounting from an enterprise systems and BI perspective and by providing the Managerial Accounting Data Analytics (MADA) framework that incorporates balanced scorecard methodology.
Keywords: Managerial accounting, Business analytics, Big data, Enterprise systems, Business intelligence.

چکیده
طبیعت مسئولیت حسابدار مدیریت صرفاً دارای ارزش‌های تاریخی برای اندازه‌گیری کارایی سازمانی و ارائه اطلاعات مرتبط با تصمیم است. سیستم‌های اطلاعات یکپارچه مانند سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) می‌توانند امکان حسابداری مدیریتی را با گسترش قدرت ذخیره‌سازی داده‌ها و بهبود توان محاسباتی فراهم سازند. با گسترش داده‌ها در منابع داده خارجی و داخلی، حسابدار مدیریتی می‌تواند از تکنیک‌های آنالیز داده برای پاسخ به سؤالاتی از قبیل: چه اتفاقی رخ داده است (آنالیز توصیفی)، چه چیزی رخ خواهد داد (آنالیز پیشگویانه) و چه راه‌حلی بهینه‌سازی خواهد شد (آنالیز تجویزی) استفاده می‌کند. بااین‌حال، تحقیقات نشان می‌دهند که طبیعت و ساختار حسابدار مدیریت به‌صورت گسترده‌ای تغییر کرده است و حسابداری مدیریتی بیشتر در آنالیز توصیفی، برخی آنالیزهای پیشگویانه و تعداد بسیار اندکی از آنالیزهای تجویزی استفاده می‌شود. در این مقاله یک چارچوب آنالیز داده حسابداری مدیریت (MADA) مبتنی بر فرضیه امتیازات متعادل شده در زمینه هوش تجاری پیشنهاد شده است. MADA قادر به ارائه حسابداری مدیریت بوده و می‌تواند از آنالیز جامع تجارت برای ارزیابی کارایی و ارائه اطلاعات مرتبط با تصمیم استفاده کند. با استفاده از MADA، می‌توان سه نوع آنالیز تجاری (توصیفی، پیشگویانه و تجویزی) را برای اندازه‌گیری 4 معیار کارایی (مالی، مشتری، فرایندهای داخلی و یادگیری و رشد) در محیط سیستم‌های سازمانی پیاده‌سازی نمود. مشکلات مرتبط دیگری که بر روی استفاده از آنالیز تجاری در یک سیستم هوشمند تجاری (BI) گسترده تأثیر می‌گذارند شامل کفیت داده‌ها و جامعیت داده‌ها هستند که در ادامه شرح داده می‌شوند. در این مقاله کار خود را با بررسی تأثیر آنالیز تجاری بر روی حسابداری مدیریتی در سیستم‌های سازمانی و BI آغاز نموده و یک چارچوب آنالیز داده حسابداری مدیریت (MADA) را ارائه می‌دهیم که از متدولوژی امتیازات متعادل شده استفاده می‌کند.
کلمات کلیدی: حسابداری مدیریت, آنالیز تجاری, داده‌های بزرگ, سیستم‌های سازمانی, هوشمندی تجاری.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:16 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:28 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.