کارایی خدمات سازمانی و سیستم‌های کاری با عملکرد بالا: نقش جوهای مختلف سازمانی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :111
بازدید روز گذشته :87
بازدید این هفته :367
بازدید این ماه :2153
مجموع آمار بازدید ها :786127

عنوان محصول: کارایی خدمات سازمانی و سیستم‌های کاری با عملکرد بالا: نقش جوهای مختلف سازمانی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: شنبه 15 شهريور 1399
کارایی خدمات سازمانی و سیستم‌های کاری با عملکرد بالا: نقش جوهای مختلف سازمانی کارایی خدمات سازمانی و سیستم‌های کاری با عملکرد بالا: نقش جوهای مختلف سازمانی
توضیحات مختصر: تحقیقات اولیه بر روی سیستم‌های کاری با عملکرد بالا (HPWSs) به‌صورت گسترده‌ای به ارزیابی تأثیرات آن‌ها بر روی استقرار و یا عملکرد سطح شرکت در تنظیمات تولید پرداخته است. این مطالعه کارهای قبلی را به‌منظور تعیین اینکه چگونه HPWS ها در تنظیمات خدمات در ارتباط با عملکرد سازمانی هستند، توسعه می‌دهد. مطالع...
کارایی خدمات سازمانی و سیستم‌های کاری با عملکرد بالا: نقش جوهای مختلف سازمانی کارایی خدمات سازمانی و سیستم‌های کاری با عملکرد بالا: نقش جوهای مختلف سازمانی


قیمت قیمت : 45000 تومان
تخفیف تخفیف: 5000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 35500 تومان
246 بازدید
کد مقاله: TTC- 3875
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2016,

High performance work systems and organizational service performance: The roles of different organizational climates
Abstract
Prior research on high-performance work systems (HPWSs) has extensively examined their effects on establishment- or firm-level performance in manufacturing settings. This study extends the literature to how HPWSs relate to organizational performance in a service setting. Studies in strategic human resource management indicate that organizational climate plays a critical role when exploring the relationship between HPWSs and organizational performance. However, little research has examined the roles of different organizational climates on this relationship. Extending the prior research on the mediating effect of service climate on organizational practices and service performance, we examine flexibility climate of the management team as a moderating indicator on the HPWSs—service climate link. Data collected from multiple sources involving 203 store owners/store managers and 568 management team members for 203 food-service chain stores reveal that service climate constitutes the mediating role for the relationship between skill- and motivation-enhancing HPWS and organizational service performance. Moreover, flexibility climate has the moderating effect on the relationship between the two types of HPWSs and service climate. Interestingly, flexibility climate can complement the effect of skill-enhancing HPWS and, on the other hand, substitute for the effect of motivation-enhancing HPWS on service climate. Managerial implications and suggestions for future research are offered.

چکیده
تحقیقات اولیه بر روی سیستم‌های کاری با عملکرد بالا (HPWSs) به‌صورت گسترده‌ای به ارزیابی تأثیرات آن‌ها بر روی استقرار و یا عملکرد سطح شرکت در تنظیمات تولید پرداخته است. این مطالعه کارهای قبلی را به‌منظور تعیین اینکه چگونه HPWS ها در تنظیمات خدمات در ارتباط با عملکرد سازمانی هستند، توسعه می‌دهد. مطالعات در زمینه مدیریت منابع انسانی استراتژیک نشان می‌دهند که جو سازمانی یک نقش حیاتی در زمان کشف روابط بین HPWS ها و عملکرد سازمانی بازی می‌کند. با این حال، تحقیقات کمی به‌منظور آزمایش نقش جوهای سازمانی مختلف در این رابطه انجام شده است. در ادامه توسعه تحقیقات اولیه در زمینه تأثیر غیرمستقیم جو خدمات در عملکرد سازمانی و کارایی خدمات، ما جو انعطاف‌پذیری تیم مدیریت را به‌عنوان یک شاخص تعدیل‌کننده در ارتباطات بین جو خدمات و HPWS ها مورد آزمایش قرار می‌دهیم. داده‌های جمع‌آوری‌شده از منابع مختلف شامل اطلاعات 203 مدیر فروشگاه/ مغازه و 568 عضو تیم مدیریت برای 203 فروشگاه زنجیره‌ای خدمات- غذا است که در آن‌ها جو خدمات شامل نقش میانجی برای ایجاد رابطه بین مهارت‌ها، افزایش انگیزه‌ها، کارایی خدمات سازمانی و HPWS است. علاوه بر این، جو انعطاف‌پذیری دارای تأثیر میانجی بر روی روابط بین HPWS ها و جو خدمات است. جالب‌توجه است که جو انعطاف‌پذیری می‌تواند تأثیر افزایش مهارت HPWS را تکمیل نماید و در سوی دیگر، به‌عنوان جانشینی برای تأثیر ارتقاء انگیزه HPWS در جو خدمات باشد. پیامدهای مدیریتی و پیشنهادات برای تحقیقات آینده ارائه می‌شوند.
کلمات کلیدی: سیستم کاری با عملکرد بالا، جو سازمانی، جو خدمات، جو انعطاف‌پذیری تیم مدیریت، عملکرد خدمات سازمانی.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:10 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:26 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.