ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :64
بازدید روز گذشته :71
بازدید این هفته :233
بازدید این ماه :2019
مجموع آمار بازدید ها :785993

عنوان محصول: ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: پنج شنبه 14 بهمن 1395
ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی
توضیحات مختصر: ارزش طول عمر مشتری (CLV)، مفهوم کلیدی بازاریابی رابطه ای است و در بسیاری از مقالات و مجلات مربوط به این موضوع به دقت بررسی شده است. به هر حال، فاصله زیادی بین ادبیات برای عملیاتی کردن CLV در تجارت وجود دارد. هدف مقاله، روشن کردن روند تجزیه و تحلیل CLV و بررسی ادبیات مربوطه است. برای رسیدن به این هد...
ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی


قیمت قیمت : 33000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 26700 تومان
1351 بازدید
کد مقاله: TTC- 3174
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: 0

Customer Lifetime Value: Literature Scoping Map and an Agenda for Future Research
Abstract
Customer Lifetime Value (CLV) is the core concept of relationship marketing and is increasingly addressed in scholarly and business articles. However, there is a big gap in the literature to make CLV thoroughly applicable in business. This paper aims to illuminate the trend of CLV by critical analysis of the literature. For this purpose, after revealing the scoping map of the research area, CLV concepts, the proposed mathematical models besides its techniques and mentioned categorization, its application, and its limitations are investigated. The research exposes the need to a comprehensive model for increasing the applicability of CLV. In addition, the scoping map illuminates the need for more research in the area of implementation and validation.
Keywords: Customer Lifetime Value; CRM; Valuation; Customer retention; Relationship marketing

چکیده
ارزش طول عمر مشتری (CLV)، مفهوم کلیدی بازاریابی رابطه ای است و در بسیاری از مقالات و مجلات مربوط به این موضوع به دقت بررسی شده است. به هر حال، فاصله زیادی بین ادبیات برای عملیاتی کردن CLV در تجارت وجود دارد. هدف مقاله، روشن کردن روند تجزیه و تحلیل CLV و بررسی ادبیات مربوطه است. برای رسیدن به این هدف، بعد از مشخص شدن حوزه پژوهش موجود، مفاهیم CLV ، مدل ها و تکنیک های محاسباتی استفاده شده، کاربردی و محدودیت های آن مطالعه و بررسی می شوند. پژوهش ما نیاز به یک مدل جامع برای افزایش کاربرد CLV داشته و برای رسیدن به این هدف نیازمند مطالعات گسترده در این زمینه و انجام تحقیقات بیشتر احساس میشود. علاوه بر این، نقشه حوزه ای، نیاز به مطالعات و تحقیقات بیشتر در جنبه های پیاده سازی و اجرا را نشان می دهد.
کلمات کلیدی: ارزش طول عمر مشتری, CRM, ارزش گذاری, حفظ مشتری, بازاریابی رابطه ای

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:19 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:21 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.