تقسیم پرتو توپولوژیکی در کریستال‌های فوتونی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :65
بازدید روز گذشته :66
بازدید این هفته :478
بازدید این ماه :1615
مجموع آمار بازدید ها :785589

عنوان محصول: تقسیم پرتو توپولوژیکی در کریستال‌های فوتونی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته الکترونیک
تاریخ انتشار: سه شنبه 4 آذر 1399
تقسیم پرتو توپولوژیکی در کریستال‌های فوتونی تقسیم پرتو توپولوژیکی در کریستال‌های فوتونی
توضیحات مختصر: در این مقاله ما یک تقسیم‌کننده موج منفعل ساخته‌ایم که صرفاً با علم هندسه ساخته شده است تا برای کنترل تقسیم پرتو سه‌طرفه در الکترومغناطیس موجود در قطبش الکتریکی و مغناطیسی عرضی استفاده شود. برای این منظور، با در نظر گرفتن آرایش های ستون های دی الکتریک ایندیم فسفید در هوا، واسط های متعددی درون سلول قر...
تقسیم پرتو توپولوژیکی در کریستال‌های فوتونی تقسیم پرتو توپولوژیکی در کریستال‌های فوتونی


قیمت قیمت : 45000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 37500 تومان
383 بازدید
کد مقاله: TTC- 3918
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: OPTICSEXPRESS 2019,

Topological beam-splitting in photonic crystals
Abstract
We create a passive wave splitter, created purely by geometry, to engineer three-way beam splitting in electromagnetism in transverse electric and magnetic polarisation. We do so by considering arrangements of Indium Phosphide dielectric pillars in air, in particular we place several inclusions within a cell that is then extended periodically upon a square lattice. Hexagonal lattice structures are more commonly used in topological valleytronics but, as we discuss, three-way splitting is only possible using a square, or rectangular, lattice. To achieve splitting and transport around a sharp bend we use accidental, and not symmetry-induced, Dirac cones. Within each cell pillars are either arranged around a triangle or square; we demonstrate the mechanism of splitting and why it does not occur for one of the cases. The theory is developed and full scattering simulations demonstrate the effectiveness of the proposed designs.

چکیده
در این مقاله ما یک تقسیم‌کننده موج منفعل ساخته‌ایم که صرفاً با علم هندسه ساخته شده است تا برای کنترل تقسیم پرتو سه‌طرفه در الکترومغناطیس موجود در قطبش الکتریکی و مغناطیسی عرضی استفاده شود. برای این منظور، با در نظر گرفتن آرایش های ستون های دی الکتریک ایندیم فسفید در هوا، واسط های متعددی درون سلول قرار می دهیم که بطور دوره ای بر روی شبکه مربعی بسط می یابد. ساختارهای شبکه‌بندی شش‌گوشه به‌صورت متداول در valleytronics توپولوژیکی استفاده می‌شوند، همان‌طور که بیان شد، تقسیم سه‌طرفه تنها با استفاده از یک شبکه مربعی یا مستطیل شکل امکان‌پذیر است. برای دستیابی به قابلیت تقسیم و انتقال در اطراف یک خمیدگی (پیچ) تیز، ما از مخروط‌های دیراک تصادفی که ناشی از تقارن نیستند استفاده می‌کنیم. که در آن هر یک از ستون‌های سلولی در اطراف یک مربع و یا مثلث مرتب شده‌اند. در این مقاله ما مکانیسم تقسیم را نشان داده و دلیل عدم ایجاد چنین شرایطی برای یک مورد خاص را بیان می‌کنیم. این تئوری توسعه یافته و با استفاده از شبیه‌سازی پراکندگی کامل کارایی طرح‌های پیشنهادی را نشان می‌دهیم.
تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:15 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:20 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.