چرا تبلیغات شبکه اجتماعی را نادیده می گیریم
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :47
بازدید روز گذشته :66
بازدید این هفته :460
بازدید این ماه :1597
مجموع آمار بازدید ها :785571

عنوان محصول: چرا تبلیغات شبکه اجتماعی را نادیده می گیریم

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آبان 1395
چرا تبلیغات شبکه اجتماعی را نادیده می گیریم چرا تبلیغات شبکه اجتماعی را نادیده می گیریم
توضیحات مختصر:

هدف – هدف این مقاله، تمرکز روی دانشجویان کالج و کاربران شبکه های اجتماعی آنلاین بعنوان منابع اصلی اطلاعاتی است که در درک راه های تبلیغات آنلاین به تبلیغ کننده ها کمک می کند. طراحی/متدولوژی/راهکار: نتایج بواسطه پژوهش کیفی بدست آمدند. مصاحبه های جامع شخصی، با استفاده از تکنیک استخراج شباهت زالتمن ...

چرا تبلیغات شبکه اجتماعی را نادیده می گیریم چرا تبلیغات شبکه اجتماعی را نادیده می گیریم


قیمت قیمت : 44000 تومان
تخفیف تخفیف: 4000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 35600 تومان
2354 بازدید
کد مقاله: TTC- 3080
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: EmeraldI

Why we ignore social networking advertising
Abstract

 

 

Purpose

– The purpose of this paper is to focus on college students, users of online social networks, as main sources of information that helps advertisers understand the ways in which advertisements are perceived online.

 

 

Design/methodology/approach

– Results were reached through qualitative research. Personal in‐depth interviews, utilizing Zaltman Metaphor Elicitation Technique (ZMET), were conducted among 20 college students. Interviews consisted of using screenshots of advertisements in online social networks to uncover respondents reactions.

 

 

Findings

– It was generally concluded that the users of online social networks do not dislike advertisements, but they simply do not notice them. Other content found in online social networks mitigates the attractiveness of the advertisements. Hence, the respondents reported that the brand recognition in online social networks was found to be much lower than the one created through other media channels.

 

 

Practical implications

– Advertising in online social networks is a major unexplored advertising area. Interactivity on the internet shifts the ways in which users perceive advertising, and whether they perceive it at all. The paper discusses content that catches users attention and its relation to advertisements.

 

 

Originality/value

– Through literature review it has been revealed that no similar research exists. The findings of this research will aid advertisers in recognizing the possibility of advertising to the online social networks population, taking into consideration different needs, and preferences of such users.

 

Keywords: United States of America, Internet, Advertising, Social networks, Consumer behaviour, Students, Online social networks, Online advertising, Online community, Advertising research, Zaltman Metaphor Elicitation Technique

چکیده

هدف – هدف این مقاله، تمرکز روی دانشجویان کالج و کاربران شبکه های اجتماعی آنلاین بعنوان منابع اصلی اطلاعاتی است که در درک راه های تبلیغات آنلاین به تبلیغ کننده ها کمک می کند. طراحی/متدولوژی/راهکار: نتایج بواسطه پژوهش کیفی بدست آمدند. مصاحبه های جامع شخصی، با استفاده از تکنیک استخراج شباهت زالتمن (ZMET) در میان 20 دانشجوی کالج انجام گرفتند. مصاحبه ها شامل استفاده از تصاویر تبلیغ ها در شبکه های اجتماعی آنلاین جهت اعلام واکنش های مخاطبین بودند. یافته ها – در کل چنین نتیجه گیری شد که کاربران شبکه های اجتماعی آنلاین، از تبلیغ ها بیزار نیستند، بلکه به آنها توجه نمی کنند. سایر محتویات موجود در شبکه های اجتماعی آنلاین، تاثیربخشی تبلیغ ها را کاهش می دهند. بنابراین، مخاطبین گزارش کردند که تشخیص برند در شبکه های اجتماعی آنلاین خیلی کمتر از تشخیص ایجاد شده بواسطه سایر کانال های رسانه ای است. استنباط های عملی – تبلیغ در شبکه های اجتماعی آنلاین یک زمینه تبلیغاتی ناشناخته مهمی است. تعامل در اینترنت راه های درک تبلیغات کاربران و اینکه آیا اصلا درک می کنند یا نه، تغییر می دهد. این مقاله به بررسی محتوایی می پردازد که توجه کاربران و رابطه شان را با تبلیغات جلب می کند. ابتکار/ارزش – بواسطه مرور مقالات نشان داده شده است که هیچ پژوهش مشابهی وجود ندارد. یافته های این پژوهش در تشخیص احتمال تبلیغ برای جمعیت شبکه های اجتماعی آنلاین با در نظر گرفتن نیازهای مختلف و اولویت های چنین کاربران به تبلیغ کننده ها کمک خواهد کرد.

کلمات کلیدی: ایالات متحده امریکا، اینترنت، تبلیغ، شبکه های اجتماعی، رفتار مصرف کننده، دانشجویان، شبکه های اجتماعی آنلاین، تبلیغ آنلاین، جامعه آنلاین، پژوهش تبلیغ؛ تکنیک استخراج شباهت زالتمن (ZMET)

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:14 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:23 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.