درک نیت کاربر در وب از طریق تعامل کاوی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :6
بازدید روز گذشته :80
بازدید این هفته :499
بازدید این ماه :1636
مجموع آمار بازدید ها :785610

عنوان محصول: درک نیت کاربر در وب از طریق تعامل کاوی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1396
درک نیت کاربر در وب از طریق تعامل کاوی درک نیت کاربر در وب از طریق تعامل کاوی
توضیحات مختصر: پیش بینی اهداف کاربران اینترنت می تواند به شدت در تجارت الکترونیکی، سرگرمی های آنلاین و اکثر برنامه های کاربردی اینترنتی مفید واقع شود. یکی از گام های مهم برای دستیابی به این منظور، طبقه بندی پرس و جوهای اینترنت برمبنای مشخصه های دردسترس مانند اطلاعات ضمنی، کلمات کلیدی و روابط معنایی آنها است. علاوه...
درک نیت کاربر در وب از طریق تعامل کاوی درک نیت کاربر در وب از طریق تعامل کاوی


قیمت قیمت : 33000 تومان
تخفیف تخفیف: 2000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 27700 تومان
493 بازدید
کد مقاله: TTC- 3294
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

Understanding user intent on the web through interaction mining
Abstract
Predicting the goals of internet users can be extremely useful in e-commerce, online entertainment, and many other internet-based applications. One of the crucial steps to achieve this is to classify internet queries based on available features, such as contextual information, keywords and their semantic relationships. Beyond these methods, in this paper we propose to mine user interaction activities to predict the intent of the user during a navigation session. However, since in practice it is necessary to use a suitable mix of all such methods, it is important to exploit all the mentioned features in order to properly classify users based on their common intents. To this end, we have performed several experiments aiming to empirically derive a suitable classifier based on the mentioned features.
Keywords: User intent understanding, HCI features, Web search, User behavior mining, Query classification

چکیده
پیش بینی اهداف کاربران اینترنت می تواند به شدت در تجارت الکترونیکی، سرگرمی های آنلاین و اکثر برنامه های کاربردی اینترنتی مفید واقع شود. یکی از گام های مهم برای دستیابی به این منظور، طبقه بندی پرس و جوهای اینترنت برمبنای مشخصه های دردسترس مانند اطلاعات ضمنی، کلمات کلیدی و روابط معنایی آنها است. علاوه بر این روش ها، در این مقاله، کاوش فعالیت های تعاملی کاربر را به منظور پیش بینی نیت کاربر در طول یک نشست ردیابی پیشنهاد می کنیم. با این حال، از آنجاییکه در عمل، استفاده از ترکیب مناسبی از تمام چنین روش ها ضروری است، بهره برداری از تمام مشخصه های مذکور به منظور طبقه بندی صحیح کاربران بر اساس نیت های مشترک شان حائز اهمیت است. برای این منظور، آزمایش های متعددی را با هدف دستیابی به یک طبقه بندی کننده ی مناسب بر اساس مشخصه های مذکور انجام دادیم.
کلمات کلیدی: درک نیت کاربر، ویژگی های HCI، جستجوی وب، رفتار کاوی کاربر، طبقه بندی پرس و جو

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:7 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:18 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.