ارزیابی کارایی انتشار داده برای شبکه های موردی وسایل نقلیه در سناریوهای مربوط به بزرگ راه ها
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :136
بازدید روز گذشته :97
بازدید این هفته :233
بازدید این ماه :1370
مجموع آمار بازدید ها :785344

عنوان محصول: ارزیابی کارایی انتشار داده برای شبکه های موردی وسایل نقلیه در سناریوهای مربوط به بزرگ راه ها

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1396
ارزیابی کارایی انتشار داده برای شبکه های موردی وسایل نقلیه در سناریوهای مربوط به بزرگ راه ها ارزیابی کارایی انتشار داده برای شبکه های موردی وسایل نقلیه در سناریوهای مربوط به بزرگ راه ها
توضیحات مختصر: یک شبکه موردی وسیله نقلیه (ونت) یک مولفه جدید برای تکنولوژی است و شبکه ای است که به زیرساخت موجود قبلی تکیه ندارد. هنگام ادغام این سیستم ها در سیستم های انتقالی هوشمند (ITS)، ارتباط های خودرو به خودرو (V2V) و خودرو به زیرساخت (V2I) میتواند به صورت مستقیم ارائه شود، از این رو این رویه میتواند امنیت و...
ارزیابی کارایی انتشار داده برای شبکه های موردی وسایل نقلیه در سناریوهای مربوط به بزرگ راه ها ارزیابی کارایی انتشار داده برای شبکه های موردی وسایل نقلیه در سناریوهای مربوط به بزرگ راه ها


قیمت قیمت : 27000 تومان
تخفیف تخفیف: 1500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 22800 تومان
516 بازدید
کد مقاله: TTC- 3489
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: 0

PERFORMANCE EVALUATION OF DATA DISSEMINATIONS FOR VEHICULAR AD HOC NETWORKS IN HIGHWAY SCENARIOS
Abstract
A vehicular ad hoc network (VANET) is a relatively new term for an old technology – a network that does not rely on pre-existing infrastructure. When integrated into the intelligent transportation systems (ITS), it can provide direct vehicle-to-vehicle (V2V) and vehicle-to-infrastructure (V2I) communications, thereby can greatly improve the safety and efficiency of road traffic. The emerging and promising VANET technology is distinguished from mobile ad hoc networks (MANET) and wireless sensor networks (WSN) by large-scale deployed autonomous nodes with abundant exterior assisted information, high mobility with an organized but constrained pattern, frequently changed network topology leading to frequent network fragmentation, and varying drivers behavior factors. Without the presence of centralized entities such as base stations, mobile hosts also need to operate as routers in order to maintain network connectivity. Therefore, various ad hoc routing protocols have been proposed, but there have previously been few studies on how the specific mobility patterns of vehicles may influence the protocols performance and applicability. In this paper, we compare and evaluate the performance of following routing protocols: AODV, DSDV, and DSR. A variety of highway scenarios, characterized by the mobility, load, and size of the network were simulated. Our results indicate that those routing protocols dedicated for MANET is unsuitable for VANET scenarios in terms of packet delivery ratio, routing load, and end-to-end delay
Keywords: Data Dissemination, Network Simulation, Performance Evaluation, Routing Protocols, Vehicular Ad Hoc Networks

چکیده
یک شبکه موردی وسیله نقلیه (ونت) یک مولفه جدید برای تکنولوژی است و شبکه ای است که به زیرساخت موجود قبلی تکیه ندارد. هنگام ادغام این سیستم ها در سیستم های انتقالی هوشمند (ITS)، ارتباط های خودرو به خودرو (V2V) و خودرو به زیرساخت (V2I) میتواند به صورت مستقیم ارائه شود، از این رو این رویه میتواند امنیت و کارایی ترافیک جاده ای را بهبود دهد. تکنولوژی جدید و رو به رشد ونت، از شبکه های موردی سیار (منت) و شبکه های حسگر بیسیم (WSN) در مولفه های تعداد گره ها با اطلاعات کمکی بیرونی فراوان، حرکت زیاد به صورت سازمان دهی شده با الگوی مشخص، تغییرات در توپولوژی شبکه و رفتارهای موجود متفاوت و متمایز است. بدون داشت موجودیت های مرکزی مانند ایستگاه های پایه، میزبان های سیار نیاز به اجرا به صورت مسیریاب هایی برای ایجاد و نگهداری ارتباط هستند. از ان رو، پروتکل های موردی متنوعی ارائه شده است، ولی مطالعات کمی در مورد این که چگونه الگوهای حرکت متفاوت برای خودرو ها ممکن است ری کارایی پروتکل ها و قابلیت اجرای آنها ارائه شده است. در این مقاله، ما کارایی رویکرهای مسیریابی زیر را ارزیابی و مقایسه میکنیم: AODV, DSDV و DSR. یک سری از رویکرد های متفاوت در اتوبان ها، با استفاده از حرکت، بار و اندازه شبکه مشخص و شبیه سازی میشود. نتایج پیشنهادی نشان میدهد که این رویکرد های مسیریابی که برای منت استفاده میشوند، برای سناریوهای ونت در مولفه های نرخ تحویل بسته ها، بار مسیریابی و تاخیر انتها به انتها مناسب نیستند.
کلمات کلیدی: انتشار داده، شبیه سازی شبکه ای، ارزیابی کارایی، پروتکل های مسیریابی، شبکه های موردی وسایل نقلیه.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:6 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:13 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.