یک راهکار مبتنی بر داده‌کاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :128
بازدید روز گذشته :87
بازدید این هفته :384
بازدید این ماه :2170
مجموع آمار بازدید ها :786144

عنوان محصول: یک راهکار مبتنی بر داده‌کاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1396
یک راهکار مبتنی بر داده‌کاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت یک راهکار مبتنی بر داده‌کاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت
توضیحات مختصر: شرکت‌ها نیازمند جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌های بازاریابی برای بهره‌مندی از مزایای رقابتی در منطقه هستند. هدف این تحقیق استخراج دانش کانال بازاریابی شرکت‌های بین‌المللی برای بهبود کارایی سیستم بازاریابی است. فرآیندهای استاندارد صنعتی عرضی برای داده‌کاوی (CRISP-DM) برای آنالیز داده‌های جمع‌آوری‌شده ...
یک راهکار مبتنی بر داده‌کاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت یک راهکار مبتنی بر داده‌کاوی برای کانال بازاریابی یک شرکت


قیمت قیمت : 30000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 27000 تومان
443 بازدید
کد مقاله: TTC- 3458
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

A Data Mining Based Approach to a Firm’s Marketing Channel
Abstract
Firms need to collect and analyze marketing data in order to have a competitive advantage in the sector. The aim of this research is to extract knowledge from an international firm’s marketing channel to improve the efficiency of the marketing system. The Cross Industry Standard Process for Data Mining (CRISP-DM) is used to analyze the survey data. Data are clustered by applying a Kohonen Self Organizing Map (SOM) to reduce the attributes. Anomaly detection analysis is applied. We generate a C5.0 Decision Tree (DT) model used for predicting the marketing channel firms’ complaints with very high accuracy. Decision rules are also extracted.
Keywords: Knowledge discovery in databases; data mining; DT, rule induction, marketing channel complaints

چکیده
شرکت‌ها نیازمند جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل داده‌های بازاریابی برای بهره‌مندی از مزایای رقابتی در منطقه هستند. هدف این تحقیق استخراج دانش کانال بازاریابی شرکت‌های بین‌المللی برای بهبود کارایی سیستم بازاریابی است. فرآیندهای استاندارد صنعتی عرضی برای داده‌کاوی (CRISP-DM) برای آنالیز داده‌های جمع‌آوری‌شده استفاده می‌شود. داده‌ها با استفاده از نگاشت خود سازمانده Kohonen (SOM) به‌منظور کاهش ویژگی‌ها استخراج می‌شوند. آنالیز شناسایی غیرعادی برای تجزیه‌وتحلیل‌ها استفاده می‌شود. ما یک مدل درخت تصمیم (DT) C5.0 را برای پیشگویی کانال بازاریابی شرکت‌ها ایجاد نموده‌ایم که دارای دقت بسیار بالایی است. علاوه بر این قوانین تصمیم نیز استخراج شده‌اند.
کلمات کلیدی: کشف دانش در پایگاه داده, داده‌کاوی, DT, استنتاج قوانین, بررسی کانال

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:8 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:14 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.