حفظ سلامت موبایل (m-health)، رفتار اقتباسی، اولویت مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، مدل UTAUT، تاثیر فرهنگی
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :84
بازدید روز گذشته :133
بازدید این هفته :473
بازدید این ماه :2259
مجموع آمار بازدید ها :786233

عنوان محصول: حفظ سلامت موبایل (m-health)، رفتار اقتباسی، اولویت مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، مدل UTAUT، تاثیر فرهنگی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 مرداد 1396
حفظ سلامت موبایل (m-health)، رفتار اقتباسی، اولویت مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، مدل UTAUT، تاثیر فرهنگی حفظ سلامت موبایل (m-health)، رفتار اقتباسی، اولویت مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، مدل UTAUT، تاثیر فرهنگی
توضیحات مختصر: بررسی این که چه چیز مقدمی روی اقتباس کاربران تاثیر میگذارد، به صورت یک مسئله برای ایجاد کنندگان سیاست بیان میشود. مولفه های بررسی شده پیشرو در این تحقیق شامل مصنوعات تکنولوژیکی از نظریه یکپارچه از پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)، زمینه مصرف کننده از UTAUT2 و مفاهیم رفتاری روانشناسی مانند معیارها...
حفظ سلامت موبایل (m-health)، رفتار اقتباسی، اولویت مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، مدل UTAUT، تاثیر فرهنگی حفظ سلامت موبایل (m-health)، رفتار اقتباسی، اولویت مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، مدل UTAUT، تاثیر فرهنگی


قیمت قیمت : 38000 تومان
تخفیف تخفیف: 40000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: -5800 تومان
585 بازدید
کد مقاله: TTC- 3473
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

A generalised adoption model for services: A cross-country comparison of mobile health (m-health)
Abstract
Which antecedents affect the adoption by users is still often a puzzle for policy-makers. Antecedents examined in this research include technological artefacts from the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT), consumer context from UTAUT2 and psychological behaviour concepts such as citizens channel preference and product selection criteria. This research also investigated cultural domination on citizens behavioural perception. The data for this study was collected among citizens from three countries: USA, Canada, and Bangladesh. The findings suggest that the UTAUT model could partially shape technology artefact behaviour and the extended UTAUT must consider specific determinants relevant to cognitive, affective, and conative or behavioural aspects of citizens. The model helps policy-makers to develop mobile healthcare service system that will be better accepted. The finding also suggests that this mobile service system should reflect a country s cultural traits. These findings basically extend the theoretical concept of UTAUT model to articulate adoption behaviour of any complex and sensitive ICT related issues like mobile healthcare system.
Keywords: Mobile health (m-health)، Adoption behaviour، Consumer preference، Consumer behaviour، UTAUT model، Cultural effect

چکیده
بررسی این که چه چیز مقدمی روی اقتباس کاربران تاثیر میگذارد، به صورت یک مسئله برای ایجاد کنندگان سیاست بیان میشود. مولفه های بررسی شده پیشرو در این تحقیق شامل مصنوعات تکنولوژیکی از نظریه یکپارچه از پذیرش و استفاده از تکنولوژی (UTAUT)، زمینه مصرف کننده از UTAUT2 و مفاهیم رفتاری روانشناسی مانند معیارهای ترجیح کانال و انتخاب محصول شهروندان است. داده ها برای این مقاله از شهروندان سه کشور به دست آمده است: آمریکا، کانادا و بنگلادش. یافته ها نشان میدهد که مدل UTAUT میتواند به صورت کلی رفتارهای مربوط به تکنولوژی را شکل دهد و UTAUT توسعه داده شده باید محدودیت های خاصی را برای جنبه های شناختی، نفسانی و رفتاری برای شهروندان را در نظر میگیرد. این مدل به ارائه دهندگان سیاست کمک میکند تا سیستم های خدماتی مراقب از سلامت موبایل را توسعه داده و به صورت قبول شده ای در دسترس قرار دهد. همچنین یافته ها نشان میدهد که این سیستم خدماتی موبایل باید رویه های فرهنگی کشور را بازتاب کند. این یافته ها به صورت اساسی مفاهیم تئوری مدل UTAUT را برای رفتار های انطباقی فرهنگی مربوط به هر مسئله پیچیده و حساس مرتبط با ICT، مانند سیستم حفظ سلامت موبایل را توسعه میدهد.
کلمات کلیدی: حفظ سلامت موبایل (m-health)، رفتار اقتباسی، اولویت مصرف کننده، رفتار مصرف کننده، مدل UTAUT، تاثیر فرهنگی

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:14 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:34 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.