داده های بزرگ اجتماعی: یافته های اخیر و چالش های جدید
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :41
بازدید روز گذشته :80
بازدید این هفته :534
بازدید این ماه :1671
مجموع آمار بازدید ها :785645

عنوان محصول: داده های بزرگ اجتماعی: یافته های اخیر و چالش های جدید

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: سه شنبه 30 فروردين 1396
داده های بزرگ اجتماعی: یافته های  اخیر و  چالش های جدید داده های بزرگ اجتماعی: یافته های  اخیر و  چالش های جدید
توضیحات مختصر: داده های بزرگ بعنوان یک مشکل بسیار مهم برای بخش بزرگی از تحقیقات در زمینه هایی مانند ، داده کاوی، یادگیری ماشین، هوش محاسباتی، ترکیب اطلاعات، وب معنایی و شبکه های اجتماعی است. رشد چارچوب های داده های بزرگ از قبیل هادوپ آپاچی و اخیرا اسپارک برای پردازش داده های خیلی بزرگ به منظور...
داده های بزرگ اجتماعی: یافته های  اخیر و  چالش های جدید داده های بزرگ اجتماعی: یافته های اخیر و چالش های جدید


قیمت قیمت : 39000 تومان
تخفیف تخفیف: 4500 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 30600 تومان
472 بازدید
کد مقاله: TTC- 3404
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Elsevier 2015,

Social big data: Recent achievements and new challenges
Abstract
ig data has become an important issue for a large number of research areas such as data mining, machine learning, computational intelligence, information fusion, the semantic Web, and social networks. The rise of different big data frameworks such as Apache Hadoop and, more recently, Spark, for massive data processing based on the MapReduce paradigm has allowed for the efficient utilisation of data mining methods and machine learning algorithms in different domains. A number of libraries such as Mahout and SparkMLib have been designed to develop new efficient applications based on machine learning algorithms. The combination of big data technologies and traditional machine learning algorithms has generated new and interesting challenges in other areas as social media and social networks. These new challenges are focused mainly on problems such as data processing, data storage, data representation, and how data can be used for pattern mining, analysing user behaviours, and visualizing and tracking data, among others. In this paper, we present a revision of the new methodologies that is designed to allow for efficient data mining and information fusion from social media and of the new applications and frameworks that are currently appearing under the “umbrella” of the social networks, social media and big data paradigms.
Keywords: Big data Data mining,Social media,Social networks, Social-based frameworks and applications

چکیده
داده های بزرگ بعنوان یک مشکل بسیار مهم برای بخش بزرگی از تحقیقات در زمینه هایی مانند ، داده کاوی، یادگیری ماشین، هوش محاسباتی، ترکیب اطلاعات، وب معنایی و شبکه های اجتماعی است. رشد چارچوب های داده های بزرگ از قبیل هادوپ آپاچی و اخیرا اسپارک برای پردازش داده های خیلی بزرگ به منظور استفاده کارا از الگوریتم¬های داده کاوی و الگوریتم های یادگیری ماشین در حوزه های مختلف انجام شده است. برخی از کتابخانه های نرم افزاری مانند Mahout و SparkMLib برای توسعه کاربردهای مختلف مبتنی بر الگوریتم¬های یادگیری ماشین توسعه یافته اند. ترکیب تکنولوژی داده های بزرگ و الگوریتم های یادگیری ماشین سنتی بعنوان یک چالش جدید در شبکه های و رسانه های اجتماعی است. این چالش ها اغلب بر روی یک مشکل مانند، پردازش داده، ذخیره داده، نمایش داده، چگونگی استفاده از الگو های داده کاوی، تجزیه و تحلیل رفتار کاربران ، بصری سازی و پیگیری داده و مواردی از این قبیل استفاده می شود. در این مقاله ، ما یک روش شناسی جدید ارائه می دهیم که به ما اجازه می دهد تا یک داده کاوی کارا را ایجاد کرده و امکان ترکیب اطلاعات به دست آمده از رسانه های اجتماعی را فراهم نماییم. همچنین کاربردها و چارچوب های جدید که در حال حاضر در زیر سایه شبکه های اجتماعی ، رسانه های اجتماعی و الگوهای داده های بزرگ استفاده می شوند را معرفی می کنیم. همچنین کاربردها و چارچوب های جدید که در حال حاضر در زیر سایه شبکه های اجتماعی، رسانه های اجتlاعی و الگو های داده های بزرگ استفاده می شوند، معرفی می شوند.
کلمات کلیدی: داده کاوی داده های بزرگ، رسانه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی، چارچوب های اجتماعی مبتنی بربرنامه های کاربردی

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:15 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:30 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.