نقش مدیریت کیفیت نرم‌افزار در بهبود فرآیند نرم‌افزار
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :34
بازدید روز گذشته :133
بازدید این هفته :423
بازدید این ماه :2209
مجموع آمار بازدید ها :786183

عنوان محصول: نقش مدیریت کیفیت نرم‌افزار در بهبود فرآیند نرم‌افزار

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 اسفند 1398
نقش مدیریت کیفیت نرم‌افزار در بهبود فرآیند نرم‌افزار نقش مدیریت کیفیت نرم‌افزار در بهبود فرآیند نرم‌افزار
توضیحات مختصر: به‌منظور بهبود کیفیت و سرعت توسعه نرم‌افزار، برنامه‌های بهبود فرایند نرم‌افزار (SPI) پیاده‌سازی و اجرا می‌شوند. SPI به جنبه‌های مختلفی از مهارت‌های توسعه دهنده‌های فردی و تمامی بخش‌های سازمانی اشاره دارد. SPI حاوی روند بهنیه سازی فعالیت‌های به‌خصوص در چرخه حیات نرم‌افزار و همچنین ایجاد آگاهی سازمانی...
نقش مدیریت کیفیت نرم‌افزار در بهبود فرآیند نرم‌افزار نقش مدیریت کیفیت نرم‌افزار در بهبود فرآیند نرم‌افزار


قیمت قیمت : 35000 تومان
تخفیف تخفیف: 2000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 29500 تومان
373 بازدید
کد مقاله: TTC- 3745
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Springer 2016,

On the Role of Software Quality Management in Software Process Improvement
Abstract
Software Process Improvement (SPI) programs have been implemented, inter alia, to improve quality and speed of software development. SPI addresses many aspects ranging from individual developer skills to entire organizations. It comprises, for instance, the optimization of specific activities in the software lifecycle as well as the creation of organizational awareness and project culture. In the course of conducting a systematic mapping study on the state-of-the-art in SPI from a general perspective, we observed Software Quality Management (SQM) being of certain relevance in SPI programs. In this paper, we provide a detailed investigation of those papers from the overall systematic mapping study that were classified as addressing SPI in the context of SQM (including testing). From the main study’s result set, 92 papers were selected for an in-depth systematic review to study the contributions and to develop an initial picture of how these topics are addressed in SPI. Our findings show a fairly pragmatic contribution set in which different solutions are proposed, discussed, and evaluated. Among others, our findings indicate a certain reluctance towards standard quality or (test) maturity models and a strong focus on custom review, testing, and documentation techniques, whereas a set of five selected improvement measures is almost equally addressed.
Keywords: Software Process Improvement, Software Quality Management, Software Test, Systematic Mapping Study, Systematic Literature Review

چکیده
به‌منظور بهبود کیفیت و سرعت توسعه نرم‌افزار، برنامه‌های بهبود فرایند نرم‌افزار (SPI) پیاده‌سازی و اجرا می‌شوند. SPI به جنبه‌های مختلفی از مهارت‌های توسعه دهنده‌های فردی و تمامی بخش‌های سازمانی اشاره دارد. SPI حاوی روند بهنیه سازی فعالیت‌های به‌خصوص در چرخه حیات نرم‌افزار و همچنین ایجاد آگاهی سازمانی و فرهنگ پروژه است. در طول انجام یک مطالعه نگاشت سیستماتیک در مورد وضعیت کارهای قبلی در زمینه SPI، ما کیفیت مدیریت نرم‌افزار (SQM) را در برنامه‌های SPI مشخص کرده‌ایم. در این مقاله، ما ارزیابی دقیق مقالاتی را ارائه می‌دهیم که از مطالعات نگاشت سیستماتیک جامعی که به‌صورت SPI ها در محتوی SQM بیان می‌شوند، به دست آمده‌اند. بر اساس مجموعه نتایج مطالعاتی اصلی، 92 مقاله به‌منظور ارزیابی سیستماتیمک دقیق جهت توسعه یک دید کلی در مورد چگونگی استفاده از SPI ها در آن‌ها، انتخاب می‌شوند. یافته‌های ما نشان‌دهنده یک مجموعه مشارکتی نسبتاً عملی است که در آن راه حل‌های بسیار مختلفی پیشنهاد شده، موردبحث قرار گرفته و ارزیابی شده‌اند. یافته‌های ما نشان‌دهنده یک بی میلی مسلم جهت رعایت کیفیت استاندارد و یا دستیابی به یک مدل کامل وجود دارد و از سوی دیگر یافته‌ها نشان‌دهنده تمرکز بالا بر روی ارزیابی سفارشی، انجام تست و تکنیک‌های تنظیم اسناد است که در آن‌ها 5 معیار توسعه انتخاب شده به‌صورت مشابه ارزیابی شده‌اند.
کلمات کلیدی: بهبود فرآیند نرم‌افزار، مدیریت کیفیت نرم‌افزار، تست نرم‌افزار، مطالعه نگاشت سیستماتیک، مرور ادبیات سیستماتیک

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:17 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:19 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.