الگو کاوی پیشرفته (فصل 7 کتاب)
واتساپ:09141077352 همراه: 09141077352 ثابت: 35250068-041 سفارش سمینار و مقاله سفارش ترجمه تخصصی
 

دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


جدیدترین لغات واژه‌نامه

آمار بازدیدکنندگان

بازدید امروز :49
بازدید روز گذشته :92
بازدید این هفته :360
بازدید این ماه :2635
مجموع آمار بازدید ها :783788

عنوان محصول: الگو کاوی پیشرفته (فصل 7 کتاب)

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: سه شنبه 31 مرداد 1397
الگو کاوی پیشرفته (فصل 7 کتاب) الگو کاوی پیشرفته (فصل 7 کتاب)
توضیحات مختصر: الگو کاوی متناوب با توجه به تحقیقات قابل‌توجه، گسترش و توسعه فراوان محدود مسئله و همچنین مطالعات کاربردی وسیع، به‌مراتب فراتر از اصول اولیه است. در این بخش، شما روش‌هایی را برای الگو کاوی پیشرفته یا د خواهید گرفت. ما کار خود را با ترسیم یک نقشه راه کلی برای الگو کاوی شروع می‌کنیم. ما روش‌هایی برای ک...
الگو کاوی پیشرفته (فصل 7 کتاب) الگو کاوی پیشرفته (فصل 7 کتاب)


قیمت قیمت : 50000 تومان
تخفیف تخفیف: 5000 تومان
تخفیف تخفیف ویژه : 10 درصد
قیمت نهایی قیمت نهایی: 40000 تومان
415 بازدید
کد مقاله: TTC- 3649
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Journal: Bookchapter

Advanced Pattern Mining

چکیده
الگو کاوی متناوب با توجه به تحقیقات قابل‌توجه، گسترش و توسعه فراوان محدود مسئله و همچنین مطالعات کاربردی وسیع، به‌مراتب فراتر از اصول اولیه است. در این بخش، شما روش‌هایی را برای الگو کاوی پیشرفته یا د خواهید گرفت. ما کار خود را با ترسیم یک نقشه راه کلی برای الگو کاوی شروع می‌کنیم. ما روش‌هایی برای کاوش انواع مختلف الگوها ارائه داده و کاربردهای توسعه‌یافته الگو کاوی را موردمطالعه قرار می‌دهیم. در این مقاله ما همگرایی روش‌های عمیق برای کاوش انواع مختلف الگوها را ارائه می‌دهیم که شامل: الگوهای چند سطحی، الگوهای چندبعدی، الگوها در داده‌های پیوسته، الگوهای نادر، الگوهای منفی، الگوهای تکراری؛ الگوهای تکراری در داده‌هایی با ابعاد بالا، الگوهای بسیار بزرگ و الگوهای تقریبی و فشرده هستند. رویکردهای دیگر الگو کاوی شامل مواردی از قبیل کاوش الگوهای ساختاریافته و ترتیبی و همچنین الگو کاوی از داده‌های چندرسانه‌ای، داده‌های جریان و داده‌های فضایی و زمانی است که شامل موضوعات بسیار پیشرفته هستند و در این کتاب مورد پوشش قرار نگرفته‌اند. توجه داشته باشید که، الگو کاوی بسیار جامع‌تر از الگو کاوی تکراری است. مورد اول به‌خوبی قادر به پوشش الگوهای منفی و نادر است. بااین‌حال زمانی که هیچ ابهامی موجود نداشته باشد، دو واژه بیان شده به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند.
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:67 صفحه

  • آدرس: تبریز، آبرسان، مهرگان چهارم
  • تلفن  تماس: 09016347107
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttcenterاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @zoodyab :آدرس تلگرام
مرکز  تخصصی  تلاش ترجمه از  سال  1385 شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.

تمامی ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام می‌شوند. ترجمه‌های انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه می‌شود.